اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

استان زنجان در طرح پزشک خانواده پایلوت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پایلوت شدن استان زنجان در طرح پزشک خانواده خبر داد.

استان زنجان در طرح پزشک خانواده پایلوت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اظهار داشت: طرح پایلوت شدن استان زنجان در طرح پزشک خانواده ابلاغیه‌ای از سوی سازمان مرکزی است که در صورت فراهم شدن شرایط لازم استان زنجان در این طرح پایلوت می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان پایلوت شدن استان زنجان در طرح پزشک خانواده را نتیجه اقدامات بسیار خوب مسئولان در حوزه درمان عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات حوزه درمان یادآور شد: کمبود فضا یکی از مشکلات حوزه درمان است.
محمدی با بیان اینکه افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی دارای شرایط ویژه‌ای هستند، اضافه کرد: نحوه برخورد با این افراد باید به درستی مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر بیمارستان امام حسین (ع) یکی از بهترین بیمارستان‌های استان و بلکه کشور است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر خدمات خوبی در بیمارستان امام حسین (ع) ارائه می‌شود، افزود: این خدمات با تلاش مسئولان و کارکنان ذی‌ربط در این بیمارستان صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: قبول مسئولیت فقط محدود به ابلاغ حکم نبوده و باید اقدامات لازم در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن این مسئولیت صورت گیرد.
محمدی با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها باید در راستای پیشرفت و بهتر شدن خدمات باشد، افزود: مسئولان اجرایی باید اقدامات لازم را در زمینه ارائه خدمات بهتر و بیشتر از قبل انجام دهند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان امام حسین (ع) یادآور شد: تجهیز مجموعه چشم پزشکی این بیمارستان یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز این بیمارستان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین با اشاره به استقرار نخستین متخصص طب اورژانس در بیمارستان امام حسین (ع) اضافه کرد: این امر نیز یکی از اقدامات بسیار خوب مسئولان اجرایی در تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول