اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خبر داد:

اجرای طرح پزشک خانواده در تمام شهرهای کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از اجرای طرح پزشک خانواده در تمام شهرهای کنگان خبر داد.

اجرای طرح پزشک خانواده در تمام شهرهای کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی ‌در جلسه آموزشی پزشک خانواده در کنگان اظهار کرد: شبکه بهداشت و شهرستان کنگان در سال جاری خدمات قابل قبولی به مراجعه‌کنندگان ارائه کرده به‌ ویژه در کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی به موفقیت خوبی رسیده‌ایم.
وی افزود: با راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان کنگان شاهد ارائه خدمات بسیار ارزشمندی هستیم و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، اطفال، جراحی، زنان، ارتوپدی، چشم، قلب و عروق، سونوگرافی، جراحی کلیه و مجاری ادراری و مغز و اعصاب به خدمات‌رسانی به شهروندان مشغول هستند.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از اجرای طرح پزشک خانواده در تمام شهرهای کنگان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان کنگان با موفقیت در حال اجراست و علاوه بر شهرها در تعداد زیادی از روستاها نیز این امر اجرایی شده است.
حسینی در ادامه در ارتباط با برنامه پزشک خانواده و اهداف و انتظاراتی که باید در سایه اجرای آن در سلامت مردم محقق شود سخنانی بیان کرد.
وی بر تعامل نزدیک بین پزشکان به منظور پشتیبانی از همدیگر در زمانی که اتفاقی برای یک نفر می‌افتد تاکید کرد.
رئیس شبکه بهداشت کنگان همچنین در زمینه "بسته خدمت 1" که شامل شرح حال تیم سلامت و پزشک خانواده است و اهداف و انتظاراتی که از پزشکان می‌رود مطالبی بیان کرد.
حسینی همچنین به برنامه ده‌گردشی اشاره کرد و گفت: در روز تعیین شده برای ده‌گردشی ممکن است مناسبت خاصی باشد و برای حسن اجرای این برنامه می‌توان در روزهای دیگر هفته برنامه‌ریزی کرد تا تداخلی در اجرای آن پیش نیاید.
وی همچنین از برپایی کارگاه آموزشی استانداردسازی مراکز بهداشتی کنگان خبر داد و افزود: شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان کارگاه آموزشی فرایند نظارت، بازدید و استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی را به مدت 5 روز در آموزشگاه بهورزی کنگان برگزار کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: این کارگاه با هدف افزایش انگیزه کاری کاردانان و کارشناسان و بهبود روند نظارت و بازدید در راستای استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی برگزار شد.
وی عنوان کرد: این کارگاه آموزشی به مدت 52 ساعت شامل 24 ساعت تئوری و 24 ساعت عملی به صورت بازدیدهای گروهی در فیلد و چهار ساعت آزمون پایانی برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول