اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد:

اطلاع‌رسانی بیشتر درباره طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار اطلاع رسانی بیشتر درباره نحوه اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان گتوند شد.

اطلاع‌رسانی بیشتر درباره طرح پزشک خانواده
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت الله امانی پور عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان اظهار داشت: نحوه اجرایی شدن طرح پزشک خانواده باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود تا مردم درباره نحوه اجرای این طرح بیشتر آگاه باشند.
فرماندار گتوند همچنین با اشاره به مشکلات آماری مربوط به بیمه شدگان تامین اجتماعی در گتوند خواستار حل این مشکل شد و گفت: این مشکل باید در اسرع وقت برطرف شود تا مشکلات مردم در این باره کمتر شود.
فرماندار گتوند با تاکید بر اینکه بهداشت از اصلی‌ترین ضرورت‌های یک جامعه است، افزود: بهداشت باید در همه امور به ویژه خانواده در جامعه اجرایی شود و در این باره همه دستگاه‌ها باید وظایف خود را اجرایی کنند.
رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند تاکید کرد: شهرستان گتوند از نظر شاخص‌های بهداشتی و سلامت در شرایط مناسبی است و باید برای ارتقای سطح شاخص‌ها تلاش کرد.
امانی‌پور با تاکید بر اینکه باید در راستای اجرای دستورات بهداشتی در جامعه برنامه‌ریزی شود، خاطر نشانم کرد: باید به مردم درباره مسائل بهداشتی آموزش‌های لازم را ارائه کرد و در این باره باید از دستگاه های اجرایی به ویژه انجمن‌های مردمی استفاده کرد.
فرماندار گتوند تاکید کرد: شهرستان گتوند استعدادهای بسیار زیادی در بخش فرهنگی و بهداشتی دارد و باید از این توان برای آموزش در بخش بهداشت استفاده کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول