اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در رده‌های بالای جدول لیگ دسته یک؛

فوتسال زرند مدعی صعود به لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال کاوه زرند گفت: امیدوارم روند موفقیت‌های این تیم تا هفته پایانی مسابقات دنبال شود و این تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در ردیف‌های بالای جدول حضور داشته باشد.

فوتسال زرند مدعی صعود به لیگ برتر است
مهدی حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حمایت بخش خصوصی از تیم فوتسال دسته اولی کرمان که سال گذشته با نام سیمان و هیئت فوتبال در لیگ دسته اول کشور حضور داشت، گفت: این تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در فصل جاری با نام کاوه زرند و با حمایت بخش خصوصی در مسابقات حضور یافته است.
وی افزود: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور 16 تیم و در قالب دو گروه هشت تیمی شمال و جنوب در حال برگزاری است که تیم کرمان در گروه جنوب این مسابقات هم‌اکنون پس از انجام سه هفته از مسابقات با کسب دو پیروزی و یک شکست در جایگاه سوم جدول مسابقات قرار گرفته است.
حاجی‌زاده تصریح کرد: تیم کاوه زرند در هفته نخست و سوم با برتری مقابل تیم‌های قم و نفت امیدیه دو پیروزی خود را به دست آورده و در برابر تیم فولاد ماهان اصفهان نیز در هفته دوم شکست را پذیرا شده است.
سرمربی تیم فوتسال کاوه زرند خاطر نشان کرد: این تیم جمعه گذشته در دیدار هفته سوم خود در سالن دانشگاه آزاد شهر زرند با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریفش نفت امیدیه گذشت.
وی با بیان اینکه حسین‌زاده مدیر باشگاه کاوه زرند تا این مقطع از فصل حمایت مالی و روحی خوبی از این تیم انجام داده است و امکانات مناسبی را برای موفقیت بازیکنان تیم فراهم کرده است، بیان داشت: در مجموع کسی از شرایط کنونی باشگاه ناراضی نیست.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: فوتسال کرمان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و در تیم کاوه زرند تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان فوتسال استان در کنار هم حضور دارند تا با اتحاد و یکدلی برای موفقیت فوتسال تلاش کنند.
وی افزود: این بازیکنان تجربه بازی در لیگ برتر و دسته اول فوتسال کشور را دارند و من نیز به عنوان سرمربی از عملکرد بازیکنان تیم در سه هفته گذشته از مسابقات رضایت دارم و امیدوارم این روند تا هفته پایانی مسابقات دنبال شود و تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در ردیف‌های بالای جدول حضور داشته باشد.
حاجی‌زاده خواستار حمایت مسئولان و رسانه‌های استان کرمان از این تیم شد و اظهار داشت: تیم کاوه زرند در هفته چهارم مسابقات فوتسال دسته اول کشور جمعه در شیراز مهمان صدرای شیراز است و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه رضایت‌بخشی از این مسابقه به کار می‌بندند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول