اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین تیم‏های منطقه 8 دانشگاه آزاد؛

تیم فوتسال دانشگاه آزاد فیروزکوه قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه در میان تیم‏های منطقه هشت دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم فوتسال دانشگاه آزاد فیروزکوه قهرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه، تیم فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه توانست ضمن غلبه بر تیم قدرتمند واحد تهران‏شمال جام قهرمانی مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد ‌در منطقه هشت را با اقتدار بالای سر خود ببرد.
این مسابقات با حضور 12 تیم در سه گروه تیمی متشکل از تیم‏های فوتسال واحدهای دانشگاهی منطقه هشت دانشگاه آزاد ‌به میزبانی واحد شهرری آغاز شده بود که پس از هشت روز رقابت فشرده با قهرمانی تیم اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد ‌واحد فیروزکوه به پایان رسید. 
در بازی فینال که بین دو تیم واحد تهران‏شمال و فیروزکوه برگزار شد، تیم واحد فیروزکوه با درخشش بازیکنان خود، علی مهدی‏زاده اشرفی، فتح‏آبادی، کیا، مرحمتی، ابراهیم‏زاده، دماوندی، عبدی، کیه‏بادرودی، نیک‏نقش، رحیم‏پور و سیدعلی‏پور توانست با نتیجه سه بر یک تیم قدرتمند واحد تهران‏شمال را درهم بشکند و بر پله اولی مسابقات گام نهد.
تیم فیروزکوه در مجموع هفت بازی با 25 گل زده و تنها یک گل خورده بهترین خط حمله و دفاع را به خود اختصاص داد و تعجب تیم‏های دانشگاهی آزاد اسلامی در منطقه هشت را برانگیخت.
کاپیتان تیم فوتسال دانشگاه آزاد ‌واحد فیروزکوه و معاون پژوهشی این دانشگاه نیز در رابطه با این پیروزی گفت: قطعا بدون حمایت‏های همه‌جانبه ریاست این دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی نمی‏توانستیم به این مقام مهم ورزشی دست پیدا کنیم و این از لطف خداست که شامل حال ما شده است.
علی مهدی‏زاده اشرفی این دانشگاه را پرچم‏دار توسعه ورزش دانشگاهی دانست و گفت: در آینده خبرهای خوبی در رابطه با موفقیت‏های ورزشی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه در مسابقات کشوری و ملی خواهیم شنید.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول