اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 170 دانش‌آموز ورزشکار آغاز شد؛

نخستین جشنواره فوتسال دانش‌آموزان بافق

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره مسابقات فوتسال دانش‌آموزان پسر مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان بافق برگزار شد.

نخستین جشنواره فوتسال دانش‌آموزان بافق
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بافق صبح امروز در حاشیه افتتاحیه نخستین جشنواره فوتسال دانش‌آموزان بافق که با حضور مسئولان محلی شهرستان و مدیران تیم‌های فوتسال مدارس همراه بود با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی اظهار داشت: جشنواره مسابقات فوتسال دانش‌آموزان با شعار مدرسه، نشاط و جوانمردی کار خود را آغاز کرده و این اهداف در راستای توجه به ورزش در مدارس سطح شهرستان است.
علی قاسم‌زاده با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در زمینه ورزش دانش‌آموزان و ایجاد فرصت در زمینه‌های مختلف به ویژه ورزشی زمینه رشد و تعالی و پیشرفت در قشر فعال جامعه ایجاد می‌شود.
وی تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ ورزش در مدارس روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در دانش‌آموزان بالا برده و باعث می‌شود دانش‌آموز با انتخاب مسیر صحیح و انرژی کافی در علم‌آموزی و پیمودن راه‌های تکامل موفق بوده و احساس آرامش کند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بافق در ادامه اهداف این مسابقات را یادآور شد و افزود: تقویت بنیه ورزشی دانش‌آموزان، رشد و تعالی و توجه به ارتقا سطح سلامت آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
قاسم‌زاده هدایت دانش‌آموزان به سمت ورزش را گامی موثر در پیشرفت جامعه عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان دارای استعدادهای بسیاری زیادی در زمنیه ورزش هستند که شناخت، شکوفایی، تقویت و هدایت این توانمندی‌ها در آنان تعالی و رشد جامعه را تضمین می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 170 دانش‌آموز ورزشکار در قالب 16 تیم ورزشی در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه به مدت شش روز به رقابت می‌پردازند که در پایان تیم‌های برتر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
به گزارش فارس، این جشنواره ورزشی با همکاری هیئت فوتبال و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بافق در سالن ورزشی کوثر این شهرستان برگزار شد و مراسم افتتاحیه آن با اجرای چند برنامه فرهنگی ورزشی همراه بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول