اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار قم و مدیران استان از منطقه شیخ‌آباد

خبرگزاری فارس: استاندار قم و جمعی از مدیران این استان با حضور در منطقه شیخ‌آباد قم از بخش‌های مختلف این منطقه بازدید کردند.

بازدید استاندار قم و مدیران استان از منطقه شیخ‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در ابتدای این بازدید با حضور در محل امامزاده سیدمعصوم، ضمن زیارت این امامزاده در جریان طرح توسعه و بهسازی آن قرار گرفت.
استاندار قم همچنین در بازدید از بخش‌ها و نقاط مختلف منطقه محروم شیخ‌آباد، از بیمارستان 128 تختخوابی در حال ساخت در این منطقه بازدید کرد.
بازدید از روند احداث بلوارهای شهری در بخش‌های مختلف منطقه شیخ‌آباد، بازدید از بوستان‌های در دست احداث، بازدید از حریم ریل راه آهن، بازدید از حریم کمربندی قم و... از دیگر بخش‌های سفر استاندار قم به این منطقه بود.
استاندار قم همچنین در حاشیه این سفر ضمن گفت‌وگو با اهالی این منطقه در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
در پایان این بازدید، استاندار قم و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در یکی از مساجد منطقه به ایراد سخن پرداخت و از اهتمام جدی مدیریت استان برای رفع محرومیت از منطقه شیخ آباد قم سخن گفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول