اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

بسترسازی فرهنگی برای هیئات مذهبی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: بسترسازی فرهنگی برای هیئات مذهبی ضروری است.

بسترسازی فرهنگی برای هیئات مذهبی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست با مسئولان هیئت‌های مذهبی روستاهای دشتستان اظهار داشت: هیئات مذهبی نقشی مهم و تاثیرگذار در معنویت بخشیدن به فضای جامعه دارند و باید نسبت به تقویت هیئت‌ها جدیت داشته باشیم.
وی به فعالیت گسترده دشمنان اسلام و تشیع علیه مبانی اعتقادی شیعه و فرهنگ علوی و توسل به اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: دشمنان به دنبال جدا کردن جوانان از اسلام هستند و درصدد تضعیف هیئت‌های مذهبی برآمده‌اند که هیئت‌ها برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان خود را به سلاح دانش مجهز کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان، فعالیت‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی و عزاداری بر اساس مبانی فقه شیعه را خواستار شد و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی باید از روحانیون و مداحان باسواد و متعهد استفاده کنند تا جوانان جذب برنامه‌های مذهبی شوند.
محمودی‌نیا با بیان اینکه بسترسازی فرهنگی برای هیئات مذهبی ضروری است گفت: بستر سازی فرهنگی برای هیئات مذهبی امری ضروری و لازم است و هیئات مذهبی باید تحت لوای فرهنگ اسلام ناب محمدی (ع) قرار گیرند.
وی اذعان داشت: در دهه اول محرم تمام هیئت‌های مذهبی دشتستان همکاری نزدیکی داشتند و در عزاداری‌ها مشارکت داشتند و انتظار داریم در تمام ایام سال این امر تداوم داشته باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این سیستم قادر به ارسال پیامک به مناسبت‌های مختلف مذهبی به عموم مردم در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه امکان ارائه خدمات به گروه‌های هدف از قبیل هیئات مذهبی، کانون مداحان و جامعه قرآنی شهرستان از طریق ارسال پیام‌های مناسبتی آنها و اطلاع‌رسانی برای انجام برنامه فرهنگی و مذهبی آنان فراهم می‌شود.
محمودی‌نیا گفت: در شرایط حساس کنونی باید از همه توان و ظرفیت موجود برای کیفیت بخشیدن به برنامه‌های مذهبی استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول