اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

تعطیلی انجمن ورزشی اصفهان نزدیک است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: با مشکلات فراوانی که این هیئت با آن دست ‌و پنجه نرم می‌کند هر لحظه امکان تعطیلی انجمن‌های ورزشی استان اصفهان وجود دارد.

تعطیلی انجمن ورزشی اصفهان نزدیک است
سید احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان علاوه بر نداشتن بودجه‌های کافی برای پیشبرد اهداف خود، از نظر جا و مکان ورزشی نیز دچار کمبود شدید است.
وی با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در حال حاضر نیاز مبرم به سالن و زمین چمن دارد، تصریح کرد: جالب اینکه با وجود مشکلات خاص این هیئت یک رشته تازه ورزشی به نام فوتو والی (نوعی از والبیال ساحلی) به فهرست ورزش‌های پانزده‌گانه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه شده است.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تاکید کرد: چطور می‌توان از یک هیئت با این همه کمیته زیر پوشش و البته مشکلات مالی فراوان، انتظار پیروزی در میادین ورزشی را داشت، هر چند که هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تا به این لحظه افتخارات زیادی را در ورزش استان اصفهان و کشور کسب کرده است.
وی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در صورتیکه از نظر مالی دچار مشکل نباشد، اقدامات خوبی را برای هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان انجام می‌دهد اما با وضع فعلی انتظار داشتن از اداره کل ورزش بی‌فایده است.
عطایی گفت: البته درست است که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از نظر مالی دچار مشکلات فراوانی است اما با همین امکانات محدود نیز اداره کل نباید پشت هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان را خالی کند.
وی بیان داشت: ورزشکاران کمیته طناب‌کشی روی آسفالت به تمرین می‌پردازند که نتیجه این کار خون آلود شدن پاهای ورزشکاران فعال در این کمیته است.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تاکید کرد: ریس کمیته‌های زیر پوشش انجمن‌های ورزشی در حال حاضر با هزینه‌های انجام شده از هیئت انجمن‌های ورزشی انتظار پرداخت بدهکاری‌های خود را دارند که این امر در حال حاضر غیر ممکن است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول