اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ورزش اصفهان بر مبنای سند راهبردی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش استان اصفهان تنها بر اساس سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان راه آینده خود را باز می‌کند.

ورزش اصفهان بر مبنای سند راهبردی اجرا می‌شود
کامران ارباب‌‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای اصل سوم قانون اساسی و برگزاری ورزش رایگان در استان اصفهان، اجرای سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بهترین گزینه است.
وی ادامه داد: در راستای همگانی کردن ورزش استان اصفهان، 200 محل ورزش توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تجهیز و در صورتی که علاقه‌مندان دارای بیمه ورزشی باشند می‌توانند از این مکان‌های ورزشی استفاده رایگان کنند.
رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان این استان طرح استعداد‌یابی ورزشی است که این طرح با 16 هیئت ویژه ورزشی آغاز شده است.
وی بیان داشت: فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال 1390 تنها بر مبنای سند راهبردی است و هیچ هیئت ورزشی در استان اصفهان نمی‌تواند خارج از این سند حرکت کند.
ارباب‌زاده در مورد تفاهمنامه‌های منعقده بین اداره کل ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی با اشاره به اینکه این‌ تفاهمنامه‌ها غیر از چند هیئت ورزشی که مشکلاتی مانند تعویض سرپرست داشتند با سایر هیئت‌های منعقد شده است، تاکید کرد: هم‌اکنون منتظر هستیم تا اعتبارات لازم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار گیرد.
وی در مورد بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال گذشته گفت: اعتبار 11.5 میلیاردی سال 1388 در سال 1389 به 1.5 میلیارد تومان رسید و به همین دلیل هیئت‌های ورزشی استان اصفهان با مشکلات مادی زیادی مواجه شدند.
رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد ترکیب جدید وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: وزیر ورزش به دلیل سابقه مدیریتی خود، با برنامه‌ریزی‌های دقیق ورزش کشور را به سمت جلو هدایت می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول