اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد 870 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 869 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا در این استان شناسایی شده و همه تلاش‌ها برای تسریع در روند پیشرفت فیزیکی آنها به‌کار گرفته شده است.

کهگیلویه و بویراحمد 870 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا دارد
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در همه بخش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.
نیکزاد ابراز داشت: 869 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا در استان شناسایی شده و همه تلاش‌ها برای تسریع در روند پیشرفت فیزیکی آنها به‌کار گرفته شده است.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نزدیک به 83 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی سال جاری برای پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و اولویت‌دار اختصاص یافته است.
نیکزاد تصریح کرد: با توجه به میزان منابع و حجم بالای پروژه‌های در دست اجرا، مدیران دستگاه‌های اجرایی با اولویت‌بندی، پروژه‌هایی که بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را برای تکمیل شدن در اولویت نخست و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی 60 درصد را در اولویت بعدی قرار داده‌اند تا بتوان تعدادی از پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری رساند. 
نیکزاد بیان داشت: در حال حاضر  بیش از 2هزار و 100 پروژه عمرانی و زیربنایی بزرگ، کوچک و متوسط در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تعدادی پروژه‌های بزرگ و مهم در استان داریم که از محل منابع ملی تامین اعتبار می‌شوند و به لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند.
نیکزاد، اعتبار عمرانی اختصاص یافته سال جاری به استان را مبلغ 150میلیارد و 829 میلیون و 400 هزار تومان عنوان کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سفر این هفته هیئت دولت به این استان اشاره کرد و گفت: این سفر می‌تواند همچون سه سفر گذشته دولت به این استان کمک بزرگی برای برطرف شدن مشکل بسیاری از بخش‌ها و عرصه‌های استان از جمله حوزه عمرانی و فرهنگی کرده و دارای خیر و برکت فراوانی باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول