اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

بانک اطلاعات شهری برای تمام زائران مورد نیاز است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: بانک اطلاعات شهری نه برای شهر بلکه برای تمام زائران مورد نیاز است.

بانک اطلاعات شهری برای تمام زائران مورد نیاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک اطلاعات شهری نه برای شهر بلکه برای تمام زائران مورد نیاز است تا اطلاعاتی را در زمینه شهر مشهد و نیازهای زائران در اختیار آنها قرار دهد.
معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به جمعیت ساکن و پذیرایی بیش از 25 میلیون زائر در مشهد افزود: مهد نیازمند مرجعی دقیق برای اطلاع‌رسانی جامع به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی است از این رو فعالیت بانک اطلاعات شهری مشهد در این کلانشهر امری ضروری است.
وی ادامه داد: باید کوشیم محیط مناسب‌تری را برای آرامش زائران فراهم کنیم.
عبدالملکی با بیان این مطلب که خدمات بانک اطلاعات شهری مشهد و حومه به سه روش کتاب، سی دی و سایت به مجاوران و زائران ارائه می‌شود، اظهار داشت: هر فردی برای رفع نیازمندی‌های روزانه خود نیازمند مرجعی کامل برای دسترسی آسان به سایر حوزه‌ها است که با استفاده از خدمات نرم‌بانک اطلاعات شهری می‌تواند به طور بهینه از خدمات بهره‌مند می‌شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: فعالیت مرجعی که بتواند تمام مجاوران و زائران را درباره نیازمندی‌های آنان راهنمایی کند در پایتخت معنوی ایران ضروری است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول