اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حریم شهر بهار؛

زمین‌های مناسب و ارزان‌قیمت برای سرمایه‌گذاری آماده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بهار گفت: در حریم بهار زمین‌های مناسب و ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری آماده شده و زیرساخت‌های خدماتی در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

زمین‌های مناسب و ارزان‌قیمت برای سرمایه‌گذاری آماده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر مرادی سلیم پیش از ظهر امروز در همایش توسعه سرمایه‌گذاری شهر بهار اظهار کرد: شهرداری بهار با سرمایه‌گذاران آماده تعامل و همکاری است و همه باید دست به دست هم داده تا شهر بهار را به توسعه برسانیم.
وی گفت: این شهر با توجه به اینکه نزدیک مرکز استان همدان است، در مباحث مربوط به توسعه زمین‌ شاخص هستیم و وضعیت خوبی داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر بهار افزود: در حریم بهار زمین‌های مناسب و ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری آماده شده و زیرساخت‌های خدماتی در نقاط مختلف شهر وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در مسیر غرب کشور و بزرگراه کربلا و عدم وجود معضلات ترافیکی از دیگر مزیت‌های شهر بهار است.
شهردار بهار نیز افزود: 18 میلیارد و 199 میلیون ریال درآمد شهرداری در شش ماه نخست سال جاری بوده که بودجه مصوب 12 میلیارد و 776 میلیون ریال بوده است که 13 پروژه بزرگ در دست اجرا است.
علی‌اصغر شیری اضافه کرد: احداث بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی توریستی که در زمینی به مساحت 30 هکتار آغاز شده از نشانه‌های توسعه است که این مجتمع در غرب کشور بی‌نظیر است و فاز نخست آن تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: منطقه صنعتی چشمه قصابان به حریم شهر بهار الحاق شده و مساحت بافت فرسوده شهر از 70 هکتار به 110 هکتار رسیده که با این افزایش روند مطلوبی برای بهبود و بازسازی بافت فرسوده خواهیم داشت.
امام جمعه بهار نیز با بیان اینکه توسعه زودبازده نیست و زمانبر است، افزود: زیرساخت از عوامل توسعه است که توسعه باید همراه با فرهنگ باشد و هم‌افزایی نیز پس از فرهنگسازی صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده گفت: شهرداری باید با سرمایه‌گذاران تعامل داشته تا سرمایه‌گذار احساس آرامش داشته باشد و متوجه سودآوری سرمایه‌گذاری باشد.
وی افزود: مدیران استان همدان باید به شهرستان بهار توجه کنند و باید تفکرات جزیره‌ای نیز کنار رود.
امام جمعه شهر بهار گفت: نزدیکی شهر بهار به مرکز استان یک فرصت است که نباید به تهدید تبدیل شود.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و به توسعه شهر بهار بیاندیشیم.
عیسی جعفری گفت: در بهمن‌ماه دانشکده صنایع غذایی دانشجو جذب می‌کند و این دانشکده ایجاب می‌کند که میدان میوه و تره بار نیز در این شهر دایر شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری بهار زیرساخت‌های اولیه را آماده کرده و زمین نیز تملک شده است.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش گفت: در شهر بهار برای سرمایه‌گذاران هیچ مشکلی وجود ندارد و با هر مسئولی کم کاری کند برخورد می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول