اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان رضوی:

تقویت و توسعه بخش تعاون از اصلی‌ترین اهداف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تقویت و توسعه بخش تعاون از اصلی‌ترین اهداف است.

تقویت و توسعه بخش تعاون از اصلی‌ترین اهداف است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، علی‌اکبر لبافی در بازدید از شرکت تعاونی تاکسیرانی مشهد اظهار داشت: تفاهم، صمیمیت و تلاش همه‌جانبه اعضای هیئت‌ مدیره در اداره صحیح این مجموعه حائز اهمیت است و ضعف مدیریتی در این بخش بحران‌های زیادی را  در پی دارد.
لبافی با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت و اقدامات و فعالیت‌های خوب صورت گرفته توسط این شرکت تعاونی ادامه داد: تقویت و توسعه بخش تعاون از جمله اصلی‌ترین اهداف ماست و ما با برنامه‌ریزی مطلوب به دنبال ارتقا و جهش قابل توجهی در این بخش هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون 93هزار نفر در بخش تعاون مشغول به کار شده‌اند که این رقم به نسبت انتظاری که از این بخش می‌رود فاصله زیادی دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: سهم تعاون از یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت شاغل استان حدود پنج درصد است که ضرورت دارد برای افزایش این رقم تلاش قابل توجهی در استان صورت پذیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی تاکسیرانی مشهد با تقدیر و تشکر از حضور لبافی اظهار داشت: این شرکت تعاونی از جمله فعال‌ترین شرکت‌های تعاونی سطح کشور است که هم‌اکنون با 300 پرسنل در بخش‌های مختلف و حدود 2 هزار و 100 نفر عضو  فعالیت می‌کند.
وی اعلام کرد: اقدامات و فعالیت‌های زیادی توسط این شرکت تعاونی انجام گرفته است که از جمله آنها می‌توان به ساخت و استفاده از تاکسی‌متر به عنوان اولین استان در کشور، تاسیس تاکسی بیسیم و ارائه روزانه 4 هزار سرویس در این بخش به شهروندان، پیگیری و تاسیس جایگاه‌های CNG، تاسیس نمایندگی فروش محصولات ایران خودرو، تامین امکانات رفاهی و تفریحی برای اعضا و تاکسیرانان استان، ایجاد واحد تعمیرات و کارواش برای رانندگان تاکسی و ... اشاره کرد.
رئیس هیئت‌ مدیره شرکت تعاونی تاکسیرانی مشهد همچنین افزود: این شرکت تعاونی متولی بیمه رانندگان تاکسی‌های شهری و تاکسی‌های تلفنی در استان نیز است و بر اساس آخرین لیست 9 هزار و 300 نفر با رقم ماهانه بالغ بر 400 میلیون تومان به عنوان حق بیمه توسط این شرکت تعاونی تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند. در ادامه لبافی شرکت تعاونی تاکسیرانی مشهد را از فعال‌ترین و تاثیرگذار‌ترین شرکت تعاونی‌های استان دانست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول