اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

وحدت امت چهره کریه نفاق را رو کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وحدت و همدلی امت اسلامی چهره کریه و زشت منافقان را رو کرد.

وحدت امت چهره کریه نفاق را رو کرد
غلامعلی رضایی در حاشیه یادواره شهدای نفاق و مبارزه با ترور در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در نقطه اوج و اعتلای خود توانست همه توطئه‌ها را خنثی کند به طوری که امام راحل بعد از شهادت آیت‌الله بهشتی در هفتم تیر ماه از این شخصیت به عنوان مظلوم انقلاب و خار چشم دشمنان یاد کرد تا به دنیا بفهمانند که ترور این شخصیت‌های ارزشمند در بنیه‌های نظام اسلامی نه تنها تاثیر نمی‌گذارد بلکه بر استحکام آنها می‌افزاید.
رئیس شورای قضایی استان اردبیل با بیان اینکه شهید بهشتی،رجایی و باهنر به عنوان شاخص‌ترین شهدای ترور در ایران با شهادت خود چهره مزورانه و نوکر صفتانه برخی ایادی بیگانه را در داخل کشور به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تقدیم صدها شهید در این راه امروز به ترور متهم می‌شود در حالی که نظام غرب باید از این اتهام‌زنی شرم کند و در برابر اعمال ننگین خود به تمام بشریت جوابگو باشد.
عضو شورای اداری استان اردبیل تلاش اخیر دشمن را در ترور دانشمندان علمی و برجسته هسته‌ای کشورمان یادآور شد و اظهار داشت: دشمن بعد از ناکامی با مقابله رو در رو با نظام اسلامی و ناکارآمدی تحریم، تهدید و توطئه‌های مختلف امروز با نقشه حذف ایران در دنیا به صحنه آمده تا اجازه ندهد ایران اسلامی الگوی دنیا باشد.
این مسئول ادامه داد: در چنین شرایطی که غرب به دنبال انزوای سیاسی ایران و تحریم و فشارهای مختلف علیه انقلاب اسلامی است ما با برگزاری این یادواره‌ها و گرامیداشت شهدای راه ترور سعی می‌کنیم ابعاد مختلفی از جنایات استکبار را در حق ملت ایران نشان داده و به نمایش بگذاریم.
وی گفت: هر چند دشمنان ما به ویژه انسان‌های منافق صفت در صدد ترور دانشمندان و نخبگان جامعه ما هستند اما موفقیت اخیر ایران در به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی امریکا به همه آنها نشان داد که جوهره علم و پیشرفت‌های متعدد علمی در این کشور شکل بومی به خود گرفته و این غنای همیشگی حفظ خواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول