اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان:

قاطبه اصولگرایان به وحدت رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، قاطبه گروه‌های اصولگرایی به اجماع نظر و وحدت رسیده‌اند.

قاطبه اصولگرایان به وحدت رسیده‌اند
حسن قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به وجود شرایط حساس بین‌المللی و منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران و نیاز به وجود اتحاد میان تمام گروه‌های اصولگرایی در راستای پیروزی در انتخابات، رسیدن به وحدت اولویت طیف‌های مختلف اصولگرایان محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در همین راستا با برگزاری جلسات هدفمند متعدد و بحث و بررسی در راستای رسیدن به اجماع نظر در کشور و استان، روند رسیدن به وحدت تقریبا در تمام گروه‌های اصولگرایی خوب پیش می‌رود و اصولگرایان به وحدت نزدیک شده‌اند و اقدام به معرفی پیشنهادهای اولیه خود کرده‌اند.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان ضمن اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه وحدت کامل اصولگرایان اظهار داشت: کماکان گروه‌هایی از طیف‌های اصولگرایی بر طبل جدایی و انشعاب می‌زنند و قصد تحمیل آرا و نظرات خود را دارند اما بزرگان اصولگرایی در حال مذاکره با آن‌ها برای پیوستن به سایر گروه‌ها و تشویق آنان در رسیدن به وحدت هستند.
قاسمی انشعاب گروه‌های اصولگرایی را در شرایط کنونی کشور نامناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شرایط داخلی و خارجی کشور برای انشعاب و چند دستگی اصولگرایان مساعد نیست و این مسئله می‌تواند برای فرصت‌طلبان و مداخله‌جویان مجال و امکان نفوذ در فضای سیاسی و اجتماعی کشور را فراهم آورد.
وی در ادامه گفت: به همین سبب سعی در پافشاری بر روی نظرات، خط قرمز اعلام کردن و داشتن خواسته‌های اضافه در طیف‌های مختلف اصولگرایی اقدام ناپسندی است که می‌تواند در شرایط حساس کنونی زمینه بروز مشکلاتی را ایجاد کند، بنابراین باید در راستای برطرف کردن آن گام‌های بیشتری برداشت.
قاسمی با بیان اینکه تاکنون در حدود 20 تا 25 نفر در مشهد از جبهه متحد اصولگرایی مورد اجماع قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: با انتخاب حدود 20 تا 25 نفر از جانب جبهه متحد اصولگرایی می‌توان در راستای بررسی‌های بیشتر و ارزیابی این تعداد و یا افراد جدید وارد لیست شده اقدام کرده و تا رسیدن به زمان انتخابات لیست نهایی مورد وثوق همه طیف‌های اصولگرایی را تهیه و بعد از بررسی‌های دقیق انجام شده به مردم ارائه کرد.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان ضمن ابراز امیدواری برای رسیدن به وحدت کامل اصولگرایان برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: امیدواریم گروهی که خود را از پیکره اصلی اصولگرایی جدا کرده‌اند ضمن توجه بیشتر به مصالح نظام و اصولگرایی هرچه زودتر به جمع اصولگرایان بازگردند و زمینه وحدت و اجماع کامل تمام طیف‌های اصولگرایی فراهم شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول