اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

دانشجویان عنصر وحدت را قدر می‌دانند

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت:‌ دانشجویان در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها با بصیرت و آگاهی از عنصر ارزش‌آفرین وحدت و اتحاد حمایت کرده و آن را قدر می‌دانند.

دانشجویان عنصر وحدت را قدر می‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی پیش از ظهر امروز در همایش روز دانشجو در مشگین‌شهر اظهار داشت: دانشجویان ما در سه دهه گذشته نشان دادند که پیرو حقیقی مکتب حسینی و خمینی هستند و با بهره‌گیری از عنصر وحدت با بصیرتی کامل تلاش کردند تا توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنند.
وی با اشاره به حوادث مختلف فضای دانشگاهی کشورمان به ویژه در دو دهه اخیر تصریح کرد: دشمن با ابزار فتنه و جدایی بین دانشجو و عناصر سازنده مکتبی و اسلامی سعی کرده است آنها را جدا از حاکمیت و نظام ارزشی اسلام سرکش و عصیانگر معرفی کند تا در یک تقابل بین دانشجو و حاکمیت بتواند اهداف شوم خود را پیاده کند اما این بصیرت دانشجویان ما بود که در حوادث متعدد به ویژه حادثه کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه 88 توانست بساط فتنه‌گران را به هم بپیچد.
محمداوغلی یکی دیگر از عناصر سازنده و بسیار تأثیرگذار در تحولات قشر آگاه و با بصیرت دانشجویان را روح استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی دانشجویان در پرتو ارزش‌های اسلامی و مکتبی توصیف کرد و افزود: دانشجویان ما وجدان‌های بیدار جامعه هستند که با درک تمام موقعیت‌ها و شرایط از اقدامات و فعالیت‌های مثبت و سازنده حمایت کرده و موارد انحرافی را نیز با تذکر و اشاره مستقیم در تلاش هستند تا رفع کرده و بهبود ببخشند.
این مسئول با گرامیداشت شهدای دانشجو به ویژه سه شهید ارزشمند 16 آذر سال 1332 از این شهیدان به عنوان عناصر تأثیرگذار در خیز بلند دانشجویان در راه مبارزه با آمریکا و ایادی آنها یاد کرد و ادامه داد: دانشجو در سنگر علم و ایمان و اخلاق هرگز قافله را به خاطر هیجانات کاذب نمی‌بازد و فضا را در اختیار دشمن برای مانور تبلیغاتی قرار نمی‌دهد.
محمداوغلی همچنین فرا رسیدن هفته پژوهش را به عنوان اصلی‌ترین محور فعالیت دانشجویان گرامی داشت و روح پرتلاش دانشجو را در انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی دانست.
فرماندار مشگین‌شهر با حمایت جدی از پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده با محوریت و موضوع منطقه‌ای به ویژه حوزه کشاورزی و گردشگری خاطر نشان کرد: از پایان‌نامه‌های دانشجویی، تحقیقات و پژوهش‌های این قشر و همچنین اساتید مجرب دانشگاه‌ها در این موضوع و محوریت حمایت می‌کنیم و معتقدیم شهرستان مشگین‌شهر به عنوان پایلوت توسعه کشاورزی در کشور نیازمند ارایه ایده‌ها و تفکرات کاربردی و تأثیرگذار در این حوزه است.
محمداوغلی گفت: دانشجویان، اساتید، نخبگان و دلسوزان منطقه باید دست ما را در روند توسعه شهرستان بگیرند چرا که ما بدون حضور آنها و همچنین ارایه دیدگاه‌ها و نظرات سازنده نمی‌توانیم اهداف خود را در زمینه پیشرفت و توسعه روزافزون تحقق ببخشیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول