اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علائم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در هرمزگان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: علائم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان وجود ندارد.

علائم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در هرمزگان وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، گل‌محمد بامری با اشاره به تاریخچه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در ایران و جهان و اهمیت این موضوع، از نبود بیماری در استان ابراز خرسندی کرد.
وی ضمن قدردانی از خدمات انجام شده توسط دامپزشکی و دستگاه‌های مرتبط بروز این قبیل بیماری‌ها را تهدیدی برای بهداشت عمومی و اقتصاد کشور دانست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان خواستار اهتمام و توجه جدی دامپزشکی و دستگاه‌های مرتبط و افزایش همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی در کنترل و مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شد.
بامری با تاکید بر حفظ امنیت غذایی و اقتصادی و امنیت روانی در استان بیان کرد: حساسیت و نگاه دامپزشکی استان در تشکیل جلسه استانی ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان قابل تقدیر و گزارش‌ها و فعالیت‌های انجام شده ناشی از برنامه‌ریزی و تلاش‌های بی‌وقفه دامپزشکی استان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در موارد پایش، نظارت، قرنطینه، نمونه‌برداری و اقدام به موقع در موارد مواجهه با بیماری‌های مشکوک در طیور صنعتی و بومی استان، هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط ضروری است.
وی همچنین بر همکاری بیشتر دستگاه‌ها به ویژه در موارد قرنطینه و برخورد با خودروهای غیرمجاز حمل دام و طیور و فراورده‌های خام دامی تاکید کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول