اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان:

غیر از فوتبال ورزش دیگری دیده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: فوتبال همواره در اولویت بوده و سایر رشته‌های ورزشی به چشم نمی‌آید.

غیر از فوتبال ورزش دیگری دیده نمی‌شود
زهره فلاحیان در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همواره از هیئت‌های ورزشی خواسته است جذب حمایت‌های بخش خصوصی را مد نظر قرار دهند و به این دلیل هیئت اسکواش استان اصفهان نیز تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن این امر به کار برده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته برای حمایت‌های ورزشی به شرکت‌های مانند ذوب‌آهن و گیتی پسند مراجعه کردم، تصریح کرد: با بهانه‌هایی مانند نبود بودجه‌های کافی مواجه شدم.
نایب‌ رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان تاکید کرد: به مسئولان ورزشی ذوب‌آهن و سایر شرکت‌ها گفتم در صورتی که هزینه‌ بطری‌های بدون استفاده کنار زمین فوتبال در اختیار هیئت اسکواش قرار بگیرد مشکل این هیئت برطرف می‌شود.
وی ادامه داد: در سال جاری وضعیت حمایت باشگاه‌ها از هیئت اسکواش بهتر شده به طوری که باشگاه فیروز صفه که زیر مجموعه شرکت فولاد ماهان است، حمایت رقابت‌های لیگ اسکواش را بر عهده گرفته است.
فلاحیان با اشاره به پایان یافتن دور رفت رقابت‌های لیگ اسکواش، اظهار داشت: دور برگشت این مسابقات در تاریخ بیست‌ و‌ سوم ماه جاری در اراک برگزار می‌شود.
وی در مورد تفاهمنامه منعقده بین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: در سال‌های گذشته همواره یک هشتم مبلغ این تفاهمنامه در اختیار هیئت اسکواش قرار می‌گرفت اما در سال جاری قول‌های خوبی از طرف اداره کل به هیئت اسکواش مبنی بر حمایت‌های بیشتر مالی داده شده است.
نایب‌ رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی هیئت اسکواش این استان بیان داشت: در بهمن‌ماه سال جاری و به مناسبت دهه فجر برگزاری رقابت‌های open بانوان در قسمت بازی‌های استانی مد نظر این هیئت قرار گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول