اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین نمایشگاه مدارس غیردولتی؛

مدارس غیردولتی نیشابور فعالیت‌های خود را معرفی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی نیشابور با هدف معرفی فعالیت‌ها، افتخارات، دستاوردها و امکانات برای عموم مردم افتتاح شد.

مدارس غیردولتی نیشابور فعالیت‌های خود را معرفی می‌کنند
مسئول نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیر دولتی نیشابور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور‌ اظهار داشت: 26 غرفه نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی نیشابور از سوی 26 مدرسه غیرانتفاعی در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور به‌مدت یک هفته برپا شده است.
محمد طلایی افزود: در بخش فعالیت‌های مدارس غیرانتفاعی، فضای مدارس، مؤسسان، مدیران، نیروی انسانی و تمام فعالیت‌های علمی، آموزشی و تربیتی جاری در مدرسه همچون فعالیت‌های علمی، روش گزینش و جذب دانش‌آموزان، همایش‌های آموزشی، چارت سازمانی، تکنولوژی آموزشی، مسابقات، اردوها، مراسم‌ها، بازدیدها، کتابخانه‌ها، بسیج دانش‌آموزی، نظم و بهداشت در مدرسه، طرح‌های ویژه، نوین و ابتکاری به مردم معرفی می‌شوند.
مسئول نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیر دولتی نیشابور بخش دوم این نمایشگاه را از افتخارات و دستاوردها بیان کرد و اظهار داشت: در این بخش تمام افتخارات و دستاوردهای علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی در سطح شهرستان، استان و کشور از قبیل برگزیدگان المپیادها، نفرات برتر در آزمون سراسری، نفرات برتر مسابقات قرآن، اذان، احکام، شعر، خوشنویسی و داستان‌نویسی معرفی شده‌اند.
طلایی افزود: معرفی گروه‌های رباتیک، رایانه و هیئت مذهبی نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.
وی رتبه‌های برتر مسابقات ورزشی، اختراعات و نوآوری‌های دانش‌آموزی، تالیفات و انتشارات مدارس، اساتید و دانش‌آموزان و کارهای دستی و علمی برگزیده دروس حرفه و فن و آزمایشگاه‌ها را از دیگر موضوعات این نمایشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: امکانات این مدارس همچون کلاس‌های ویژه، فضاسازی‌های عمومی، تجهیزات مدرن آموزشی، کانون نجوم، گروه زبان، سمعی و بصری، کتابخانه، کارگاه حرفه و فن و آزمایشگاه‌های فیزیک و شیمی و کلاس‌های ویژه ورزشی معرفی شده است.
عکس‌های یادگاری پایان سال 1390 مدرسه راهنمایی احسان در این نمایشگاه نصب شده بود که بعضی از دانش‌آموزان با کروات در آن عکس‌ها مشاهده می‌شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول