اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی دانش‌آموزان مدرسه هجرت سیرجان پس از 35 سال

خبرگزاری فارس: بیش از 70 نفر از دانش‌آموزان قبل از انقلاب مدرسه هجرت روستای زیدآباد سیرجان بعد از 35 سال دور هم جمع شدند.

گردهمایی دانش‌آموزان مدرسه هجرت سیرجان پس از 35 سال
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، دانش‌آموزان 35 سال قبل مدرسه هجرت روستای زیدآباد در مدرسه قدیمی خود که اکنون به دبیرستان تبدیل شده دور هم جمع شدند و خاطرات دوران تحصیل خود را زنده کردند.
علی برومنده مسئول کانون فرهنگی و تربیتی شهر زیدآباد به عنوان برنامه‌ریز و مبتکر این گردهمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: هدف از این گردهمایی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره قدیم و به گونه‌ای تجدید میثاق با شهیدان و کسانی است که 35 سال پیش در این مدرسه دانش‌آموز بودند.
وی خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید قدیم این مدرسه نیز دعوت ما را قبول کرده و در کلاس حاضر شدند و درس و مشق دوران قدیم را مرور کردند.
اکبر زیدآبادی مدیر، محمود مقدس و سید‌ محمد موسوی معلمان و مسعود رنجبر، علی زیدآبادی، حسن اسدی و علی زیدآبادی دانش‌آموزان مدرسه هجرت در گفت‌وگویی این روز مدرسه را به لحاظ دیدار با دوستانی که پس از تحصیل یکدیگر را ندیده‌اند، زنده نگه‌داشتن یکی از اصول اسلامی در مورد دوستی با یکدیگر اعلام و امروز را در زندگی خود، روزی به یادماندنی، پرخاطره و مهم تجلی کردند.
روستای زیدآباد اکنون به شهر ارتقا یافته و مدرسه هجرت نیز به نام شهید ایرانمنش نام‌گذاری شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول