اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران خبر داد:

احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه امید ایران در جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران از احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه امید ایران در جم خبر داد.

احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه امید ایران در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدمهدی هاشمی عصر شنبه در بازدید از پروژه بهسازی تصفیه‌خانه بیولوژیکی شهرک توحید جم و تعمیرات اساسی تصفیه‌خانه این شهرک اظهار داشت: شرکت خدمات غیرصنعتی خدمات زیادی برای رفاه کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان انجام داده و این پروژه‌ها برای شهرک 4 هزار واحدی توحید و شهرک‌های اطراف از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اجرای پروژه ارتقای کیفیت تصفیه آب در تصفیه‌خانه شهرک توحید یادآور شد: با نصب فیلترهای شنی در ورودی سیستم‌های تصفیه آب شاهد تحول مهمی در بخش بهداشت آب در شهرک توحید خواهیم بود.
هاشمی از اجرای پروژه بازسازی باشگاه جوان شهرک توحید خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه در مجموعه خود پوشش‌دهنده ورزش‌های مختلف است و می‌تواند تاثیر زیادی بر ترویج امر ورزش در میان ساکنین داشته باشد.
مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران در ادامه از احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه امید ایران در جم خبر داد و گفت: این پروژه از دیگر پروژه‌های ورزشی شهرک توحید است که در راستای توسعه ورزش همگانی در مدارس شهرک توحید تعریف شده است.
وی خواستار تسریع کار در تمام پروژه‌های شهرک توحید شد و ابراز داشت: پروژه‌های ورزشی در اولویت نسبت به سایر پروژه‌ها قرار دارند.
مدیرعامل عملیات غیرصنعتی گاز ایران گفت: اجرای پروژه بازسازی فضاهای پارک کودکان در پارک‌های صدف و مرجان، پروژه فضاسازی ورودی شهرک توحید از اتوبان شیراز - عسلویه و پروژه محوطه احداث ترمینال اتوبوس‌های امور مسافرت شهرک مسکونی توحید از دیگر پروژه‌های مهمی است که در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
هاشمی در ادامه از پروژه تفکیک پسماند تر از خشک در جم خبر داد و افزود: واحد حفاظت محیط زیست شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران در راستای دستیابی به اهداف کلان شرکت در زمینه محیط زیست و اجرایی کردن پروژه مدیریت پسماند، برنامه‌ریزی‌هایی را برای تفکیک پسماندهای تر و خشک انجام داده است.
وی اضافه کرد: در این راستا تعداد 4600 سطل زباله در دو سایز 15 لیتری برای پسماندهای تر و 30 لیتری برای پسماندهای خشک در شهرک توحید توزیع شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 2600 نسخه بروشور آموزشی با عنوان بازیافت ضایعات شهری نیز توسط واحد حفاظت محیط زیست تهیه و تدوین شده که همراه با سطل‌های مذکور به خانواده‌ها به منظور آگاهی از نحوه تفکیک و جداسازی پسماندهای خانگی تحویل داده می‌شود.
هاشمی در پایان اذعان داشت: برای رفاه و آسایش شهروندان از همه ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره خواهیم برد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول