اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان اصفهان:

کاراته طبق تقویم ورزشی جلو می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان اصفهان گفت: هیئت کاراته استان اصفهان همواره با دقت خاص و طبق تقویم ورزشی فدراسیون کاراته اهداف والای خود را دنبال می‌کند.

کاراته طبق تقویم ورزشی جلو می‌رود
مهران بارونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل تغییراتی در فدراسیون کاراته یک سری از اردوهای رقابت‌های کاراته کشوری برگزار نشد، اما هیئت کاراته استان اصفهان پس از دهه نخست محرم این اردو‌ها را برای برگزاری رقابت‌های 27 و 28 دی ماه سال جاری دوباره برپا می‌کند.
وی در ارتباط با دوره‌های مربیگری برگزار شده در هیئت کاراته استان اصفهان گفت: از طرف هیئت کاراته برای حدود 430 کاراته‌کایی که درخواست مدرک مربیگری درجه دو و سه را داشتند با برگزاری این دوره در ماه دوم و سوم سال جاری تعیین تکلیف شد.
دبیر هیئت کاراته استان اصفهان تاکید کرد: هم‌اکنون هیئت کاراته استان اصفهان میزبانی دوره مربیگری درجه یک و دو را در اختیار گرفته که تلاش می‌شود این دوره تا بهمن ماه سال جاری به کار خود پایان دهد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های کاراته لیگ کشور از ابتدای ماه آینده کرد و افزود: برترین‌های این مسابقات که در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود در سال آینده وارد لیگ کشوری کاراته می‌شوند.
بارونی در مورد تعداد کاراته‌کاران استان اصفهان گفت: این تعداد در حال حاضر به 12 هزار تا 13 هزار نفر می‌رسد که برآورد می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور این رقم افزایش چشمگیری پیدا کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول