اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دیر:

سالن ورزشی دیر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: با توجه به قول مساعد اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر انتظار می‌رود سالن سرپوشیده نیمه تمام ورزشی تربیت بدنی دیر تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

سالن ورزشی دیر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از مصادیق عمل به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در مورد جهاد اقتصادی است.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با اجرای پروژه‌های عمرانی جدید و پایان پروژه‌های در حال ساخت، تحول بزرگی در شهرستان ایجاد شود.
بحرانی عنوان کرد: در شهرستان دیر پروژه‌های عمرانی بسیاری تعریف شده و در حال اجراست که با اتمام این پروژه‌ها شهرستان از مزایای ویژه‌ای در زمینه‌های اشتغال و امنیت برخوردار می‌شود.
وی در بازدید از سالن سرپوشیده نیمه تمام ورزشی تربیت بدنی گفت: با توجه به قول مساعد اداره‌کل ورزش و جوانان استان انتظار می‌رود سالن مذکور تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
فرماندار دیر همچنین در بازدید از سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار، سالن ورزشی دانش‌آموزی، شهرداری بردخون، ساختمان در حال ساخت مدرسه راهنمایی امیرکبیر، اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون به بررسی مشکلات این پروژه‌ها پرداخت.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز در بازدید از سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار اظهار داشت: این سالن تنها مرکز فرهنگ اجرای برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها و جلسات بزرگ منطقه است که کمبودهایی دارد و فرسوده شدن صندلی‌های سالن موجب بروز مشکلاتی در بخش شده است.
حسین مصلحی‌پور افزود: ساختمان کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار در سال 1365 احداث شده که اکنون وضعیت ظاهری و فیزیکی مناسبی ندارد و لازم است در زمینه بازسازی آن اقداماتی صورت گیرد.
وی افزود: فرماندار شهرستان قول مساعد داده تلاش لازم را در راستای تأمین اعتبار انجام دهد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول