اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان منطقه آزاد کیش؛

خبر ضرب و شتم بخشدار کیش کذب است

خبرگزاری فارس: در حالی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر ضرب و شتم بخشدار کیش در مراسم ظهر عاشورا توسط چند نفر از کارمندان سازمان منطقه آزاد در این جزیره توسط برخی از سایت‌های خبری منتشر شد،‌ این سازمان با انتشار تصویری منسوب به این موضوع در واکنشی رسمی این خبر را کذب خوانده است.

خبر ضرب و شتم بخشدار کیش کذب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی انتشار خبری سراسر کذب با عنوان "ضرب و شتم !! بخشدار کیش" که در سایت "فردا" منتشر شد جوابیه‌ای از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تکذیب این خبر انتشار یافته است.
این گزارش می‌افزاید: دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این جوابیه آورده است: در متن گزارش سراسر کذب و دروغ منتشره در برخی رسانه‌ها مبتنی بر «ضرب و شتم !بخشدار کیش» و سپس «مصدومیت!!» وی در جزیره کیش در روز عاشورای حسینی و آن گاه «تأیید مصدومیت و مجروحیت!!» توسط خود وی، دروغ‌هایی چنان عیان و کذبیاتی چنان رسوا مطرح شده که به واقع جایی برای تکذیب و توضیح باقی نمی‌گذارد، اما برای روشن شدن افکار محترم عمومی از میزان پای بندی واقعی! برخی افراد و شماری از شبه رسانه‌ها به آموزه‌های اخلاقی و معرفتی دین مبین اسلام که اتفاقا در ظهر روز عاشورا در برابر دیدگان همگان رخ داد، نکات ذیل مطرح می‌شود:

1- همزمان با ظهر عاشورای حسینی با حضور حداکثری و پرشور و کم سابقه مردم ولایت مدار جزیره کیش در مصلی این جزیره و اقامة نماز ظهر به امامت امام جمعه کیش حجت‌الاسلام علی‌دادی و پس از سخنرانی میهمان ویژه روز عاشورا حجت‌الاسلام صالحی‌خوانساری و اقامه نماز عصر به امامت وی که این مراسم به طور زنده از شبکه یک سیما نیز پخش شد، در ادامه روند مداوم و مسبوق به سابقه کج اخلاقی‌های متعدد مشاهده شده توسط سرپرست بخشداری کیش، نامبرده با حرمت شکنی و هتاکی آشکار به مدیر عامل سازمان که سخنران این مراسم را همراهی می‌کرد، قداست و حرمت روز عاشورای حسینی در مکان مقدس مصلای کیش را نادیده گرفته و نمازگزاران و سوگواران حضرت سیدالشهدا (ع) را در بهت و حیرت فرو برد.

2- اما بر خلاف تمامی تصاویر (که نمونه‌ای از آن‌ها ارائه شده) و شواهد موجود، مظلوم نمایی فرد یاد شده و تلاش برای قلب آشکار واقعیت آن هم به دروغ، حیرتی مضاعف را ایجاد کرده که چگونه می‌شود آنان که کوس ادعای اخلاق مداری و دین داریشان گوش فلک را پر کرده، چنین حریم و حرمت عاشورای حسینی را آلوده اغراض دنیا طلبانه و مشکوک خود می‌کنند؟

3- بر این اساس، مجددا این خبر سراسر کذب و دروغ محض مبنی بر ضرب و شتم نامبرده را کاملا تکذیب و ضمن تقبیح رفتار غیر اسلامی وی، امید دارد عبرت آموزی از درس‌های نهضت لایزال عاشورا مبنی بر آزادی و آزادگی در سرلوحه تمامی امورمان قرار گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول