اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛

توضیحات استاندار هرمزگان در مورد بخشدار کیش

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه از موضوع پیش آمده پیرامون بخشدار کیش طی روزهای گذشته سوء برداشت شده است، گفت: مشکل پیش آمده به حدی نبوده است که در برخی‌ از رسانه‌ها مطرح شده است.

توضیحات استاندار هرمزگان در مورد بخشدار کیش
ابراهیم عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه در واقع موضوع و مباحث مذکور پیرامون بخشدار کیش و درگیری یاد شده، مربوط به زمان پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در این جزیره است، اظهار داشت: پس از برگزاری نماز ظهر عاشورا در کیش در حالی که نمازگزاران برای ابراز ارادت به آیت‌الله صالحی‌خوانساری حرکت می‌کردند گویا برخوردی صورت گرفته است که هر چند باید گفت نوع و شیوه برخورد به نحوی در حد برخوردهای لفظی بوده، بعدها در برخی از رسانه‌ها بزرگنمایی شده است.
وی با بیان اینکه احتمالا حتی طرف‌های یاد شده در این موضوع همدیگر را نیز آنچنان که باید در آن لحظه به جا نیاورده‌اند، افزود: این مسئله بیشتر یک مسئله داخلی است که در مقطع زمانی خاص و بنا بر سوء تفاهمی که متاثر از هجوم مردم به سمت آیت‌الله صالحی‌خوانساری بوده به وجود آمده است.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: به نظر بنده در این زمینه سوء برداشت‌هایی اعمال شده است که باید گفت مسئله آنقدر بزرگ و حساس نیست که قابلیت مطرح شدن و طرح در افکار عمومی داشته باشد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول