اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر دفتر امور روستایی آذربایجان غربی تاکید کرد:

بخشداران به معرفی دهیاران اقدام کنند

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر امور روستایی آذربایجان غربی گفت: بخشداران نسبت به معرفی 44 دهیار به طور جدی باید اهتمام کنند.

بخشداران به معرفی دهیاران اقدام کنند
محبوب زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بخشداران باید در راستای معرفی دهیار برای روستاهای مذکور جهت راه‌اندازی دهیاری اقدام کنند تا در این روستا‌ها نیز مانند سایر مناطق اعتبارات مصوب برای انجام امور مختلف جذب شده و برای ارتقای سطح کیفی زندگی مردم اقدامات اساسی انجام شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی واحد دهیاری تاکنون حدود یک هزار و 207 فقره مجوز از مبادی قانونی دریافت شده است ولی از این تعداد حدود یک هزار و 163 واحد دهیاری فعال هستند و در راستای ساماندهی امور مختلف در محل فعالیت خود اقدام می‌کنند.
وی افزود: در آذربایجان غربی 2 هزار و 960 فقره کد آبادی وجود دارد که در مجموع حدود 2 هزار و 843 سکنه در خود جای داده‌اند  و از این تعداد 2 هزار و 191 روستا بالای 20 خانوار، یک هزار و 330 روستا بالای 50 خانوار و 664 روستا هم بالای 100 خانوار هستند.
وی افزود: در طول 33 سال گذشته در حوزه‌های مختلفی به ساکنان مناطق روستایی خدمات ارائه می‌شود در این راستا فعال بودن دهیاری‌ها یکی از مهمترین علل آن محسوب می‌شود.
مدیر دفتر امور روستایی آذربایجان غربی بیان کرد: دهیاری‌ها و بخشداری‌ها در توسعه و عمران مناطق روستایی و دورافتاده نقش زیادی دارند چرا که پل ارتباطی ساکنان این قبیل مناطق با دولتمردان محسوب می‌شوند پس باید در راستای انجام وظایف خود بیش از بیش تلاش کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول