اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/در گفت‌وگو با فارس

بخشدار کیش ضرب و شتم خود را تائید کرد

خبرگزاری فارس: درحالی که وزارت کشور در بخشنامه‌ای خواستار محدود کردن عزل و نصب فرمانداران و بخشداران در آستانه انتخابات شده، برخی اخبار از تلاش‌ها برای برکناری بخشدار کیش حکایت دارد.

بخشدار کیش ضرب و شتم خود را تائید کرد
روز چهارشنبه خبری مبنی بر ضرب و شتم علیرضا فرقانی سرپرست بخشداری کیش توسط دوتن از مسئولان ارشد سازمان این منطقه، در برخی رسانه‌‌ها منتشر شد که این موضوع در تماس تلفنی خبرنگار فارس با نامبرده مورد تائید قرار گرفت.

علیرضا فرقانی که از تیرماه امسال از سوی استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست بخشداری کیش منصوب شده، طی ماه‌های اخیر به دلیل مخالفت‌ها با عملکرد برخی منصوبان جریان انحرافی در منطقه آزاد کیش، تحت فشار از سوی این جریان قرار گرفته و برخی اخبار از تلاش برای برکناری وی از سوی جریان مذکور حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، وی در روز عاشورا پس از اقامه نماز ظهر در مصلی کیش از سوی "م" و "الف" از مسئولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و افرادی ناشناس در برابر دیدگان نمازگزاران، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بر این اساس، برخی مسئولان ارشد منطقه آزاد کیش، تاکید دارند که باید بخشدار این منطقه، مسئولیت‌های مرتبط با وزارت کشور خود را با آنها هماهنگ کند.

به گزارش فارس، اخیرا رئیس ستاد انتخابات کشور از بخش‌نامه‌ای خبر داد که بر اساس آن استانداران موظف‌اند عزل و نصب‌ فرمانداران و بخش‌داران را در آستانه انتخابات محدود کنند، که این بخشنامه پیشتر با برکناری فرماندار ری با فشار جریان انحرافی نقض شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول