اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد:

لزوم ارزیابی جدی از عملکرد بخشداران کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه جمعیت زیادی از مردم شهرستان کهگیلویه در بخش‌ها و روستاها زندگی می‌کنند که باید خدمات‌رسانی به آن‌ها به نحو مطلوب انجام شود، گفت: از این پس ارزیابی جدی از عملکرد بخشداران کهگیلویه صورت می‌گیرد.

لزوم ارزیابی جدی از عملکرد بخشداران کهگیلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی عصر امروز در جلسه توجیهی با بخشداران شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور مختلف از جمله وظایفی است که بخشداران باید به خوبی به اجرا بگذارند. 
مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه بیان داشت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقاء فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب، پیگیری برای مهار بحران ناشی از حوادث طبیعی، ارتباط مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران، شناسایی استعدادهای موجود در تمام ابعاد، تشویق سرمایه‌گذاران از طریق جذب و حمایت همه جانبه از آنان و ارزشیابی عملکرد مدیران اجرایی بخش‌های زیر پوشش مدیریت از سایر وظایف بخشداران محسوب می‌شود. 
رضایی بیان داشت: بخشداران شهرستان کهگیلویه در راستای انجام عملکرد خود در حوزه بخش‌ها مورد ارزیابی جدی قرار می گیرند.
این مسئول افزود: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت آنان مهمترین وظیفه مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: برخورد همراه با احترام ارباب رجوع از طریق انجام به‌موقع امور آنان هدفی است که مدیران اجرایی شهرستان کهگیلویه باید آن را به طور جدی دنبال کنند.
رضایی ابراز داشت: هدف دولت از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های مختلف اجرایی شامل آشنایی مردم با وظایف و مسئولیت‌های نهادهای دولتی، آگاهی مردم از نحوه و مراحل انجام امور اداری، آشنایی مردم با قوانین و مقررات مربوطه، ایجاد محیطی برای بیان پیشنهادات و شکایت‌های مردم، استفاده از نظر مردم و کارشناسان برای اصلاح روش‌های انجام کار، افزایش اثربخشی و کارآیی در دستگاه‌های اجرایی و کسب رضایت مردم است.
وی افزود: ضروری است مدیران و پرسنل نهادهای دولتی شهرستان کهگیلویه با پایبندی به منشور اخلاقی دستگاه اجرایی مربوطه و با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف سازی، اصلاح فرآیندها و استفاده از فن‌آوری اطلاعات اقدام به جلب رضایت ارباب رجوع کنند.
رضایی گفت: بخشداران نقش به‌سزایی در ارتباط مردم با مسئولان اجرایی دارند و دولت برای توسعه و آبادانی روستاها برنامه‌ریزی اصولی انجام داده و قوانین مدونی تهیه کرده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول