اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر کشور؛

مولایی بخشدار بخش مرکزی قائمشهر شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان قائمشهر معارفه شد.

مولایی بخشدار بخش مرکزی قائمشهر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر در فرمانداری این شهرستان با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران برگزار شد.
به گزارش فارس، در این مراسم، حسن ذبیح‌پور که از 25 مرداد 87 با عنوان بخشدار مرکزی قائمشهر فعالیت می‌کرد تودیع و حجت‌الله مولایی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان  قائمشهر طی حکمی از سوی مصطفی محمد نجار وزیر کشور به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.
حسن ذبیح‌پور با تقدیر از استاندار وقت مازندران در سال 87  و حسن قلی‌زاده فرماندار اسبق شهرستان قائمشهر که وی را به این سمت برگزیدند از همکاری فرماندار مدیران دستگاه‌های اجرایی و شوراها و دهیاری‌های شهرستان قائمشهر قدردانی کرد.
وی تعداد طرح‌های هادی مصوب در دوره تصدی‌گری خود را 45 طرح عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح یکی از شهرستان‌های موفق هستیم که جلوتر از دستگاه‌های اجرایی و بنیاد مسکن طرح‌ها را اجرا کردیم.
ذبیح‌پور با اشاره به گازرسانی 30 روستای بخش مرکزی در دوره تصدی‌گری خود ابراز داشت: پیگیری شهرشدن ارطه و تشکیل شورای اسلامی این شهر و پیشنهاد و ارسال طرح شهر شدن روستاهای المشیر، چمازکتی، قراخیل و خطیرکلا و باغدشت نیز در این دوره انجام شد.
وی همچنین با اعلام تشکیل 28 دهیاری جدید در سال دوران خدمت خود خاطرنشان کرد: تاسیس سه جایگاه سی‌ان‌جی در روستاهای بخش مرکزی، خرید ماشین‌آلات کشاورزی، مکانیزه، آتش‌نشانی و وانت نیسان همچنین راه‌اندازی دفتر صدور پروانه روستایی و نظارت بر ساخت و ساز روستاها از جمله اقدامات انجام شده بنده در مقام بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر است.
حجت‌الله مولایی با اشاره به استعداد بالای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر در بخش‌های تولید، صنعت و گردشگری اذعان داشت: برنامه‌های ما باید در راستای آبادانی ایران اسلامی بر اساس برنامه سند چشم انداز سال 1404 شمسی پیگیری و اجرا شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول