اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای طرح شفا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول طرح اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: طرح شفا در آذربایجان غربی برای حمایت کردن بیماران صعب‌العلاج اجرا می‌شود.

اجرای طرح شفا در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عابدین عبدالهی شامگاه گذشته در جلسه بررسی مشکلات مددجویان زیرپوشش اظهار داشت: افرادی که از بیماری‌های صعب‌العلاج اعم از نارسایی قلبی، ناراحتی کلیه، سرطان و غیره رنج می‌برند زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند تا با همت مسئولان و مردم خیر از امکانات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.
وی به لزوم همکاری اصحاب رسانه برای آگاه‌سازی جامعه در ارتباط با این طرح تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون برای جذب حمایت‌های افراد خیر و متمکن جامعه اقداماتی در زمینه اطلاع‌رسانی آغاز شده است.
 وی ادامه داد: بنابراین برای اینکه افراد بیشتری به اجرای این طرح گرایش پیدا کنند باید فعالان عرصه رسانه به نحو مطلوب در این حوزه وارد عمل شوند چرا که پاداش دنیوی و اخروی برای آنها در بر دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح، موارد دیگری هم در کمیته امداد طراحی شده است که با یاری اقشار مختلف مردم در آینده نزدیک به مرحله اجرا در می‌آید به طوری که هم‌وطنان می‌توانند با حضور در ادارات و دفاتر کمیته امداد با پر کردن فرم‌های مورد نیاز، به خانواده‌های مورد انتخاب خود کمک‌رسانی کنند.
وی افزود: در این راستا وجوه واریز شده از سوی افراد در حساب بانکی، در موضوعی که خودشان انتخاب کرده‌اند به طور قطع هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون 9 هزار و 500 یتیم از سراسر استان زیرپوشش خدمات کمیته امداد قرار گرفته‌اند، یادآوری کرد: بیش از 14 هزار و 800 خیر با ارائه کمک‌های معنوی و پرداخت ماهانه حداقل 20 هزار تومان این افراد را مورد حمایت قرار داده‌اند که با مشارکت مسئولان این نهاد، مبالغ پرداخت شده در زندگی ایتام هزینه می‌شود.
عبدالهی با بیان اینکه وجوه واریز شده به حساب کمیته امداد به عنوان یک امانت الهی تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: متولیان رسیدگی به امور ایتام کمک‌های حامیان را در زندگی، تحصیل، تامین پوشاک و ... هزینه می‌کنند، در این راستا با هدف جلب اعتماد حامیان، سالانه دو بار به عبارتی آغاز سال تحصیلی و در آستانه سال جدید گزارش مالی پرداخت‌های فرد حامی به وی ارسال می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول