اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: عصر امروز بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان بدمینتون کشور در قزوین کار خود را آغاز کرد.

مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس فدراسیون بدمینتون عصر امروز در مراسم آغاز بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان کشور که در سالن ورزشی شهید رجایی برگزار شد بیان کرد: با توجه به برنامه ورزشی پیش‌بینی شده در سال 90 این دوره از مسابقات به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.
ابوالفضل مهاجری اضافه کرد: خوشبختانه سطح برگزاری مسابقات سال به سال رشد می‌یابد و در این میان قزوین نیز در برگزاری مسابقات کیفیت کار را افزایش داده است.
وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات 24 استان کشور حضور دارند که 19 استان در قسمت تیمی و پنج استان در قسمت یک و دو نفره شرکت کرده‌اند.
رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های بلندمدت فدراسیون بدمینتون بالا بردن سطح فنی بازیکنان در رده‌های سنی مختلف بوده است که در این راستا از چهار سال گذشته شاهد حضور یک مربی اندونزیایی در کشور هستیم.
وی اعلام کرد: تا به امروز از هیئت‌های فدراسیون توانسته‌ایم هشت تیم برتر را برای قهرمانی جهانی، المپیک و آسیا آماده کنیم و امیدواریم بتوانیم در المپیک 2012 لندن یک نماینده داشته باشیم.
مهاجری تأکید کرد: در قسمت زیر 16 سال توانسته‌ایم در قسمت پسران در سطح آسیا حضور یابیم و مقام پنجم را به دست آوریم.
وی تأکید کرد: لازم است در رده بزرگسالان بیشتر کار کنیم البته کار در این رده فرصت زیادی را می‌طلبد.
رئیس فدراسیون بدمینتون افزود: البته در المپیک 2008 پکن بدمینتون باز کشورمان کاوه بهرامی جزء 38 بازیکن برتر جهان بود ولی امروز نگاه ما به المپیک لندن است تا بتوانیم با اعزام بازیکنان به تورنمنت‌های مختلف بتوانیم سطح بازی ورزشکاران خود را ارتقا بخشیم.
مهاجری یادآور شد: کاوه مهرابی متولد تهران، مقیم دانمارک، علی شاه حسینی مقیم تهران، محمدرضا خردمندی مقیم گیلان و سروش اسکندری مقیم زنجان چهار بازیکن برتر ما هستند که رقابت تنگاتنگی را در بازی بدمینتون برای کسب شایستگی‌های لازم و حضور در المپیک دارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول