اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فدراسیون بدمینتون کشور:

اعزام بدمینتون‌بازان به اردوها نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فدراسیون بدمینتون کشور گفت: در حال حاضر با کمبود اعتبار مواجه هستیم یعنی اگر اعتبار بیشتری به ما داده شود، می‌توانیم در اعزام بازیکنان به اردوها و برنامه‌های دیگر برای ارتقای آنها فعالیت داشته باشیم.

اعزام بدمینتون‌بازان به اردوها نیازمند اعتبار است
ابوالفضل مهاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: تا به امروز از هیئت‌های فدراسیون، توانسته‌ایم هشت تیم برتر را برای قهرمانی جهانی، المپیک و آسیا آماده کنیم و امیدواریم بتوانیم در المپیک 2012 لندن یک نماینده داشته باشیم.
وی ادامه داد: در قسمت زیر 16 سال توانسته‌ایم در قسمت پسران در سطح آسیا حضور یابیم و مقام پنجم را به دست آوریم و لازم است در رده بزرگسالان بیشتر کار کنیم که کار در این رده فرصت زیادی را می‌طلبد.
رئیس هیئت فدراسیون بدمینتون کشور اضافه کرد: البته در المپیک 2008 پکن بدمینتون باز کشورمان کاوه بهرامی جزو 38 بازیکن برتر جهان بود ولی امروز نگاه ما به المپیک لندن است تا بتوانیم با اعزام بازیکنان به تورنمنت‌های مختلف بتوانیم سطح بازی ورزشکاران خود را ارتقا بخشیم.
وی عنوان کرد: کاوه مهرابی متولد تهران، مقیم دانمارک، علی شاه‌حسینی مقیم تهران، محمدرضا خردمندی مقیم گیلان و سروش اسکندری مقیم زنجان چهار بازیکن برتر ما هستند که رقابت تنگاتنگی را در بازی بدمینتون برای کسب شایستگی‌های لازم و حضور در المپیک دارند.
مهاجری یادآور شد: امیدواریم با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سرمایه‌گذاری بیشتری که انجام می‌شود شاهد کسب سکوهای بیشتر پیروزی از سوی ورزشکاران کشورمان باشیم.
وی اعلام کرد: در حال حاضر 15 هزار نفر بدمینتون‌باز پسر و همین تعداد بدمینتون‌باز دختر به صورت قهرمانی در حال فعالیت هستند که در دهه فجر سال جاری تورنمنت ویژه بازی‌های این ایام را برگزار خواهیم کرد که جایزه 15 هزار دلاری نصیب قهرمان این دوره خواهد شد و حضور در این مسابقات و کسب امتیاز لازم، امتیاز ورودی برای المپیک 2012 نیز خواهد بود.
رئیس هیئت فدراسیون بدمینتون کشور افزود: در کنار این مسابقات، مسابقات دیگری همچون دسته دوم خانم‌ها و آقایان، مسابقات پیشکسوتان خانم و آقا و غیره را برگزار خواهیم کرد که یکی از دغدغه‌های ما ارتقای سطح بازیکنان در استان‌های مختلف به خصوص استان‌های محروم است که در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده مربیان استانی در برنامه‌های چند روزه در کمپ تیم ملی حاضر و از تجربیات سرمربی تیم ملی و نحوه تمرین تیم ملی استفاده کرده و آموزش‌های لازم را دیدند.
وی تصریح کرد: نتیجه این اقدام قهرمانی تعدادی از ورزشکاران بدمینتون‌باز از استان‌های محروم و دور افتاده بوده که قطع یقین در آینده نیز شاهد درخشش تعداد بیشتری از ورزشکاران استان‌های دوردست و محروم خواهیم بود.
مهاجری اضافه کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های ما وجود سالن اختصاصی برای تمرین بدمینتون بازان است چراکه با هفته‌ای شش ساعت تمرین هیچ بازیکنی به سطح مطلوب نمی‌رسد بلکه باید تمرین مداوم وجود داشته باشد.
وی تأکید کرد: در کوالالامپور مالزی 100 سالن اختصاصی برای ورزش بدمینتون وجود دارد یعنی اگر این کشور بخواهد مسابقات قهرمانی کشور برپا کند تعداد شرکت‌کنندگان میلیونی خواهد بود.
رئیس هیئت فدراسیون بدمینتون کشور اظهار کرد: در حال حاضر اعتبارات ما حدود 500 تا 600 میلیون است که باید گفت با کمبود اعتبار مواجه هستیم یعنی اگر اعتبار بیشتری به ما داده شود می‌توانیم در اعزام بازیکنان به اردوها و برنامه‌های دیگر برای ارتقای آنها فعالیت داشته باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول