اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال 200 بدمینتون باز؛

قمی‌ها عناوین دوم و سوم بدمینتون کشور را کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت بدمینتون‌بازان قمی در کسب عناوین دوم و سوم انفرادی و دو نفره رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

قمی‌ها عناوین دوم و سوم بدمینتون کشور را کسب کردند
علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با شرکت بدمینتون‌بازان مدعی از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت بدمینتون استان قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود زیرا در آن چهره‌های مطرح بدمینتون کشور حضور یافته بودند و جدالی نزدیک و پایاپای برای کسب مقام‌های اول تا سوم تمام بخش‌های این دوره از پیکارها داشتند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قزوین در سه بخش تیمی، انفرادی و دو نفره در سالن شهید رجایی این شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: تیمی متشکل از نفرات آماده و زبده بدمینتون استان قم نیز به این دوره از پیکارها اعزام شده بود که در نهایت حاصل تلاش نفرات مستعد بدمینتون قم کسب عنوان نایب قهرمانی در بخش انفرادی و مقام سوم در بخش تیمی مسابقات بود.
پنجه‌باشی عنوان کرد: در بخش انفرادی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی جوانان پسر کشور، ورزشکار موفق قمی محسن صادقیان بود که در تلاشی وصف‌ناپذیر برابر حریفان مطرحی که اکثر آنها نفرات ملی‌پوش بدمینتون کشورمان بودند بازی کرد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.
وی با بیان اینکه در بخش انفرادی این دوره از پیکارها 80 بدمینتون باز برای کسب مقام‌های اول تا سوم به رقابت پرداختند، بیان کرد: صادقیان در مرحله نیمه نهایی نیز چهره موفقی بود و با شایستگی به دیدار نهایی بخش انفرادی پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران جوان کشور صعود کرد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: محسن صادقیان در دیدار نهایی با فرزین خانجانی ملی‌پوش بدمینتون کشورمان رقابت کرد که این دیدار با برتری خانجانی به پایان رسید و در نهایت موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این پیکارها شد.
وی اظهار کرد: در بخش دو نفره رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی جوانان کشور نیز تیم دو نفره علی دولتخواه و آریا ظفری بدمینتون‌بازان آینده‌دار قمی با کسب برتری در پنج مسابقه حساس و نزدیک برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رسیدند.
پنجه‌باشی تصریح کرد: دولتخواه و ظفری در بخش دوبل عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی در مرحله نیمه نهایی با حریفان مطرحی از هیئت بدمینتون زنجان به رقابت پرداختند و در نهایت با کسب برتر در دیدار رده‌بندی به مقام سوم دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از موفقیت تیم دانش‌آموزان قم در مسابقات خردسالان کشور که با قهرمانی این تیم همراه بود و میزبانی اردوی تیم ملی بدمینتون کشورمان، کسب این موفقیت‌ها نشان از حرکت رو به رشد و مطلوب بدمینتون قم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول