اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزشی‌ بیماران خاص استان اصفهان:

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور به تاخیر افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص استان اصفهان گفت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور به دلیل بیماری ورزشکاران این رشته به زمان دیگری موکول شد.

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور به تاخیر افتاد
عباس یزدان پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی بیماران خاص کشور که قرار بود در آذر‌ماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شد و هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست.
وی تصریح کرد: رقابت‌هایی در تمام رده‌های بیماران خاص با عنوان سرسبزان صبوری به زودی و به مدت دو روز در اصفهان برگزار می‌شود که این مسابقات در تمام رده‌های بیماری و ورزشی هم‌زمان با هم انجام می‌شوند.
رئیس هیئت بیماران خاص استان اصفهان ادامه داد: در چند روز گذشته رقابت‌های هموفیلی قهرمانی کشور را داشتیم که در این مسابقات تیم‌های گرگان الف به مقام نخست و گرگان ب به مقام دوم و تیم آذربایجان به رده سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد و تیم اصفهان نیز در این رقابت‌ها جایگاهی را از آن خود نکرد.
یزدان‌پناه همچنین ادامه داد: اگر هیئت‌های ورزشی یا ادارات کل ورزشی استان اصفهان سالن‌های خود را در اختیار ورزشکاران هیئت بیماران خاص استان اصفهان قرار بدهند، این هیئت نیز می‌تواند به صورت رایگان این مکان‌های ورزشی را در اختیار ورزشکاران و خانواده‌های بیماران خاص سایر رشته‌ها قرار دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول