اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در لیگ برتر فوتبال نوجوانان؛

صبا در ورزشگاه تختی قم به مصاف مس کرمان می‌رود‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم امروز دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل مس کرمان به میدان می‌رود.

صبا در ورزشگاه تختی قم به مصاف مس کرمان می‌رود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتر در چندین مسابقه حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
در حالی که تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا چهره صعود کننده‌ها به مرحله نهایی مشخص شود، صبای قم در دیدار خانگی از مس کرمان پذیرایی می‌کند.
براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان متولی برگزاری این رقابت‌ها، تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و مس کرمان در چهارمین هفته لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
این در حالی است که داوران دیدار صبای قم و مس کرمان نیز مشخص شده‌اند و با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، شهریار سلیمانی داور این مسابقه است و محمد رسولی به عنوان کمک داور اول و رضا صبوری به عنوان کمک داور دوم همکاران وی در امر قضاوت این دیدار هستند.
صبای قم در حالی در سومین مسابقه خانگی خود از نیم فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر مس کرمان به میدان می‌رود که از سه بازی قبل خود دو پیروزی و یک باخت در کارنامه دارد.
شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته نخست رقابت‌ها در مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بودند که در پایان موفق شدند میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.
این در حالی است که صبایی‌ها در هفته دوم در خارج از خانه نخستین میهمانی لیگ برتر این فصل را در جدال با تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار کردند و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شدند.
در سومین هفته از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز صبای قم جمعه گذشته یعنی یازدهم آذر ماه در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال پتوی لاله اصفهان بود و در پایان به برتری قاطع دو بر صفر دست یافت.
صبای قم با کسب شش امتیاز از سه بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و در دیدار عصر امروز که در حضور تماشاگران طرفدار این تیم در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد، در پی کسب سومین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل مس کرمان صف آرایی می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول