اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

100 اتوبوس فوق‌العاده در اصفهان آماده فعالیت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر 100 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده در شهر اصفهان آماده فعالیت هستند که در صورت نیاز و کمبود اتوبوس در برخی از خطوط این اتوبوس‌ها به خطوط مورد نیاز اعزام می‌شوند.

100 اتوبوس فوق‌العاده در اصفهان آماده فعالیت هستند
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اتوبوس‌های فوق‌العاده در میان تمام خطوط سیار هستند.
وی به نحوه دریافت کرایه اتوبوس‌ها اشاره کرد و افزود: تمام اتوبوس‌های اصفهان به سیستم‌های نرم‌افزاری مجهز هستند و در صورت ایجاد مشکل و اشتباه در راستای دریافت کرایه از مسافران این موضوع به رانندگان هیچ ارتباطی ندارد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه موارد اشتباهی دریافت کرایه از مردم به سیستم‌های الکترونیکی باز می‌گردد، تصریح کرد: شهروندان باید در زمان مشاهده مشکلاتی در این زمینه مشاهدات خود را به صورت سریع به این ناوگان منتقل کنند و اتوبوس‌رانی اصفهان در زمان بروز این موارد به سرعت به آنها رسیدگی می‌کند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 دستگاه اتوبوس در این ناوگان فعال است و سرویس‌دهی به شهروندان را در سطح شهر انجام می‌دهند.
روحانی با اشاره به اینکه حمل و نقل اتوبوس‌رانی اصفهان بر چهار رکن اصلی استوار است، تاکید کرد: حمل و نقل این ناوگان حول محور طراحی شبکه خطوط، تخصیص ناوگان، تخصیص خدمه به ناوگان و زمان‌بندی فعالیت می‌کند.
وی به دلایل افزایش زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس در برخی از زمان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: رکن زمان‌بندی حمل و نقل در این ناوگان با بر هم خوردن و ایجاد مشکل در راستای فعالیت و هدف سه رکن دیگر به هم می‌ریزد و زمان انتظار مسافران را در ایستگاه‌های اتوبوس افزایش می‌دهد.
وی به فعالیت اتوبوس‌های فوق‌العاده در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: شهروندان در اتوبوس‌های فوق‌العاده همان کرایه اتوبوس‌های معمولی را پرداخت می‌کنند و تمام کرایه‌های دریافتی از مسافران در خطوط اتوبوس‌رانی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر است.
روحانی اظهار داشت: این اتوبوس‌ها به دلیل بر هم نخوردن نظم این ناوگان در سطح شهر فعالیت می‌کنند و در زمان نیاز به اتوبوس در برخی از خطوط اتوبوس‌های فوق‌العاده به این خطوط اعزام می‌شوند.
وی به تعداد اتوبوس‌های فوق‌العاده موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 100 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده در شهر اصفهان آماده فعالیت هستند و این اتوبوس‌ها به صورت سیار در تمام خطوط فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در سال گذشته نیز با 30 دستگاه در اصفهان فعال بوده‌اند و در سال جاری این دستگاه‌ها افزایش یافته‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول