اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

نقش زنان در جنگ نرم دشمن بارزتر از مردان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با برشمردن وظایف زنان در جبهه فرهنگی و جنگ نرم دشمن گفت: نقش زنان در مقابله با جنگ نرم دشمن بارزتر از مردان است.

نقش زنان در جنگ نرم دشمن بارزتر از مردان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی شامگاه جمعه در جمع زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهر دهدشت اظهار کرد: نقش زنان در جنگ نرم و دفاع از ارزش‌های دینی و نظام مقدس اسلامی از نقش مردان پر رنگ‌تر است.
رضایی گفت: دشمن با ترویج فرهنگ بدحجابی در میان زنان و منحرف کردن افکار آنها به سمت برنامه‌های غیر دینی تفکر این قشر را هدف قرار داده که این مهم وظیفه زنان را بسیار سنگین کرده و باید با شناخت جایگاه خود در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی گام بردارند.
این مسئول با بیان اینکه زنان در تربیت کردن نسل جوان و نوجوان موفق‌تر از مردان هستند، تصریح کرد: موضوع تربیت به ظرافت، حساسیت و عواطف بستگی دارد و اگر زنان در یک خانواده به اصول و ارزش‌های دینی پایبند باشند در این زمینه موفق عمل می‌کنند.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شهرستان کهگیلویه افزود: امروز نقش زنان در فرهنگ‌سازی و مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست و تربیت صحیح آنها می‌تواند دشمن را در این جبهه ناکام کند.
وی ازدواج و تشکیل خانواده را مطمئن‌ترین راه سلامت و امنیت جامعه معرفی و تصریح کرد: هنگامی که مبانی خانواده تحکیم پیدا کند و جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده بپردازند، انحطاط و معضلات به حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند.
رضایی گفت: بسیاری از جوانان که به بزهکاری روی می‌برند از کانون گرم خانواده بی‌بهره‌اند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه بی‌اعتنایی به ارزش‌های اخلاقی، خدا فراموشی، عدم کنترل و نظارت و عدم استفاده از فرصت‌ها در خانواده را از مهم‌ترین مشکلات فرا روی جوانان دانست.
مسئول عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه، توجه جدی مسئولان برای برنامه‌ریزی اصولی در راستای مشارکت زنان در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی، زمینه‌سازی برای اصلاح نگرش فرهنگ عمومی نسبت به زنان، طراحی برنامه‌ها و اجرای کارگاه‌های آشنایی زنان با حقوق خود، فراهم کردن زمینه برای خودباوری و ارتقا روحیه آخرت‌گرایی در زنان و دختران را از برنامه‌هایی دانست که باید توسط مسئولان ذی‌ربط برای بانوان تدارک دیده شود.
وی گفت: اخلاق و تزکیه نفس در سلامت انسان، خانواده و جامعه مؤثر بوده و مهم‌ترین راه نجات جامعه از مشکلات، مفاسد اخلاقی و تهاجم فرهنگی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول