اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام روانشناسی گلستان:

جنگ نرم کشتار روح در سکوت است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام روانشناسی استان گلستان گفت: جنگ نرم در حال کشتار روح در سکوت و بدون هیچ حمله نظامی است.

جنگ نرم کشتار روح در سکوت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان بهرام بختیاری‎سعید عصر پنجشنبه در جمع دانشجویان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: دشمنان در جنگ نرم با استفاده از تکنیک‎های تصویرسازی و نگاره‎پردازی‎هایی که در کشورهای خود آن را پیاده نمی‎کنند بر این تلاش هستند تا با مشروع نشان دادن آزادی‎های بی‎قید و شرط غرب و شکستن قبح مسائل غیر اخلاقی این باور را در ذهن جوانان و نوجوانان ما بگنجانند که خفقان و اختناق در فضای جوامع اسلامی حاکم است و دموکراسی واقعی از آن مردم کشورهای غربی است.
وی تصریح کرد: زمانی که نسل جوان ما محدودیت‎های دروغین ساخته دست جوامع لائیک را بپذیرد قطعاً دچار سرخوردگی و عقده‎محوری می‎شود و تحت تاثیر فشارهای شدید روانی و استرس‎زا برای تخلیه هیجانات خود دست به اعمالی می‎زند که اساساً تلفات جبران‎ناپذیری دارد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی استان گلستان گفت: در این بحبوهه همان کشورهایی که عامل اصلی این مسائل هستند با ادعای تمدن انسانی از این فرصت برای مشغول کردن اذهان عمومی استفاده می‌کنند و در عرصه‎های بین‎المللی جامعه ما را به چالش می‎کشند.
بختیاری‎سعید خاطرنشان کرد: نسل جوان پایه‎های اصلی یک جامعه هستند و برای دوام و قوام جامعه باید بیشترین سرمایه را برای تربیت صحیح و سلامت اجتماعی آن متمرکز کرد از این رو برنامه‎ریزی درست و علمی برای پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای شاد برای آموزش و پرورش این نسل می‎تواند هیجان ناشی از جنگ نرم را تبدیل به فرصتی طلایی در راستای پیشرفت جامعه کند.
وی اضافه کرد: خانواده‎ها نیز باید با بالا بردن سطح آگاهی و ایجاد حس امنیت در محیط خانه از دامن زدن به هجمه‎های فرهنگی جلوگیری کنند.
رئیس سازمان نظام روانشناسی استان گلستان عنوان کرد: یکی از بهترین شیوه‎های درون‎گرا برای تخلیه هیجانی که در دسترس ما قرار دارد استفاده از نسل جوان در آداب و رسوم ایرانی اسلامی است که از نمونه‎های آن می‎توان به مراسمات عزاداری ماه محرم اشاره کرد.
بختیاری‎سعید در پایان اذعان داشت: مغز انسان هم مانند سایر سیستم‎ها متشکل از مجموعه‎ای از درون‎دادها و برون‎دادها است که با کنترل صحیح اطلاعات ورودی برای جلوگیری از ورود تفکرات مسموم می‎توانیم در نهایت رفتاری که از فرد منتج می‎شود را پیش‎بینی و کنترل کنیم و این درست همان سیاستی است که دشمن پس از سال‎ها بحث و مطالعه بسیار در اتاق‎های فکر خود برای تباهی جامعه اسلامی به آن رسید و با تزریق افکار ضد اخلاقی و دینی جنگ نرم را آغاز کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول