اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس خبر داد:

پایان آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه سراسری نماز

خبرگزاری فارس: به گفته قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس آخرین مهلت ارسال آثار نویسندگان جوان به چهاردهمین مسابقه سراسری تألیف کتاب نماز تا30 آذر ماه جاری است.

پایان آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه سراسری نماز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی با اشاره به این که فراخوان مسابقه از اول مهر ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار داشت: این مسابقه در سه بخش داستان، شعر، قطعه ادبی، خاطره، تألیف و مقاله در باره نماز است و شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخشی که علاقه دارند توانایی خود را نشان دهند.
وی با اشاره به این که چهاردهمین مسابقه سراسری تألیف کتاب نماز بین نویسندگان جوان در دو گروه سنی بین 15 تا20 و 21 تا 29 سال برگزار می‌شود، ابراز داشت: محورهای مسابقه برای گروه‌ سنی نخست یعنی 15 تا 20 سال شامل «آنگاه که نمازی شدم»، «چگونه می‌توان با نماز انس گرفت»، «نماز هدیه الهی به بندگان»، «اهمیت نماز اول وقت»، «نماز عاشقانه‌ترین گفت‌وگو»، «فضیلت نماز جماعت»، «نماز و عبادت حضرت علی (ع)»، «آثار و برکات رفتن به مسجد»، «نقش نماز در پیشگیری از گناهان» و «بهترین نمازی که من دوست دارم»، است.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس افزود: نماز در ادیان الهی، نماز در آینه ادبیات فارسی، نقش نماز در شخصیت جهان، پیام‌های نظام عاشورا، نماز و عبادت حضرت علی (ع)، نماز نیاز دیروز، امروز و فردا، فضیلت نماز جماعت، جوان مسجدی جوانی است که، نقش نماز در شخصیت جوانان، اهمیت و آثار نماز شب، حضور قلب در نماز و فلسفه وجوب نماز از محورهای این مسابقه برای گروه سنی دوم یعنی 21 تا 29 سال است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آذر ماه جاری به ستاد اقامه نماز استان فارس به نشانی شیراز، ابتدای خیابان قصردشت، نرسیده به چهار راه سینما سعدی، انتهای کوچه 14 ارسال کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول