اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم حضور امام جمعه صورت گرفت؛

اقامه نماز ظهر و عصر ‌در میناب‌ به جای نماز جمعه

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری نماز جمعه، این هفته خطبه‌های نماز جمعه میناب به دلیل عدم حضور امام جمعه برگزار نشد.

اقامه نماز ظهر و عصر ‌در میناب‌ به جای نماز جمعه
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با وجود حضور پرشور نمازگزاران در مسجد جامع میناب، نماز جمعه این هفته در این شهر برگزار نشد.
از آنجایی که حجت‌الاسلام میرزاحسین معتمدی‌فر امام جمعه میناب در مرخصی بسر می‌برد، قرائت خطبه‌های نماز جمعه این هفته به عهده امام جمعه موقت گذاشته شده بود، نمازگزاران حاضر شده در محل نماز ظهر و عصر را در حالی به امامت یکی از روحانیون اقامه کردند که از خطبه‌ها خبری نبود.
گوینده نماز جمعه میناب در بین نماز ظهر و عصر با اعلام عذرخواهی از طرف ستاد اقامه نماز جمعه گفت: از قبل با حجت‌الاسلام حسن زارعی امام جمعه موقت هماهنگ شده بود و طی تماسی با ایشان وی با برداشت این که در جمعه هفته آینده می‌بایست نماز را اقامه کند در میناب حضور نیافته و موفق به برپایی نماز نشد.
لازم به ذکر است که نماز جماعت ظهر و عصر نیز با تاخیر برگزار و در فاصله بعد از اذان تا اقامه نماز دعای زیارت عاشورا قرائت شد.
گوینده علت تاخیر را، رسیدن افراد و نمازگزارانی که با تصور رسیدن به خطبه دوم نمازجمعه به مسجد می‌آیند، به فیض نماز جماعت عنوان کرد.
مسجد جامع میناب هر هفته پذیرای حدود تقریبی 3 هزار نمازگزار از اقصی نقاط این شهرستان است.
میناب دومین شهرستان هرمزگان محسوب و در شرق این استان قرار دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول