اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شکرانه موفقیت برای فرودآوردن هواپیمای آمریکایی؛

طبسی‌ها نماز شکر اقامه کردند

خبرگزاری فارس: به شکرانه موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شناسایی، کنترل و فرود آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا در طبس، مردم این شهر نماز شکر اقامه کردند.

طبسی‌ها نماز شکر اقامه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، پس از اقامه نماز جمعه این هفته طبس، هر یک از نمازگزاران به شکرانه موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شناسایی، کنترل، هدایت و فرود آوردن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا در سرزمین مقدس طبس، نماز شکر اقامه کردند.
نمازگزاران طبسی همچنین برای موفقیت و سربلندی بیش از پیش نیروهای مسلح و دانشمندان جمهوری اسلامی ایران و تمامی دست‌اندرکاران امور دفاعی، نظامی و امنیتی کشور دعا کردند.
امام جمعه طبس هم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در فرود آوردن هواپیمایی جاسوسی فوق مدرن آمریکا تصریح کرد: پس از شکست ذلت‌بار و مفتضحانه حمله نظامی آمریکا در کویر طبس در پنجم اردیبهشت ما سال 1359، شناسایی و فرود آوردن هواپیمای جاسوسی فوق مدرن آمریکا در سرزمین مقدس طبس، جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را به طور کامل از دشمنان گرفت.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان با بیان اینکه سرزمین طبس قداست یافته و به محلی برای اجرای امدادهای غیبی الهی مبدل شده است، افزود: علی‌رغم وجود امکانات و تجهیزات متعدد در هواپیمای جاسوسی فوق مدرن آمریکا، اما خداوند متعال در مغز جوانان بسیجی متعهد و متدین، این قدرت را قرار داد تا بتوانند این هواپیما را شناسایی کرده و به کنترل خود درآورند که به طور قطع این موفقیت از عنایات الهی و ثمره خون پاک شهدا و نتیجه خلوص نیت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و جای شکرگزاری دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول