اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه در دهه دوم محرم/

نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری اقامه می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دهه دوم محرم‌الحرام، نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود.

نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری اقامه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، واحد مراسمات حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دعای کمیل این هفته حرم مطهر بعد از نماز مغرب و عشاء توسط علی مالکی نژاد، مداح اهل بیت(ع) قرائت می‌شود.
همچنین دعای پرفیض ندبه هنگام طلوع آفتاب در صبح جمعه با نوای دلنشین عباس حیدرزاده، از مداحان برجسته اهل بیت(ع) قرائت می‌شود.
نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود.
بر اساس این گزارش، برنامه‌های حرم مطهر در دهه دوم محرم‌الحرام نیز با سخنرانی اساتید حوزه علمیه در سه نوبت صبح و ظهر و عصر پیگیری می‌شود.
بعد از نماز صبح، حجت‌الاسلام ضیائی برای زائران سخنرانی خواهد کرد و حجت‌الاسلام فرشاد نیز بعد از نماز ظهر و عصر به ایراد سخن خواهد پرداخت.
طبق برنامه زمان‌بندی، حجج اسلام ظهیری، میریزدی، رضائی قمی و عصاری بعد از نماز مغرب و در روزهای مختلف محرم و حجج اسلام فرحزاد در پنج شب اول از دهه دوم محرم و پناهیان در پنج شب دوم بعد از نماز عشاء سخنرانی می‌کنند.
عباس حیدرزاده، علی مالکی‌نژاد، سید‌علی حسینی‌نژاد و مهدی سلحشور در رثای سالار شهیدان نوحه ‌سرائی خواهند کرد ضمن آنکه سعید حدادیان شب چهاردهم محرم در سوگ شهادت امام حسین(ع) مرثیه‌سرائی می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول