اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده؛

آمل به شبکه ملی لینک رادیویی می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل گفت: تا یک ماه آینده، آمل به شبکه ملی لینک رادیویی می‌پیوندد.

آمل به شبکه ملی لینک رادیویی می‌پیوندد
حمیدرضا سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل درباره مصوبات سفر هیئت دولت به این شهرستان اظهار داشت: واگذاری خط تلفن ثابت و برقراری ارتباط در سه روستای این شهرستان از جمله مهم‌ترین مصوبات سفر هیئت دولت به آمل بوده است.
وی با بیان اینکه 9 هزار و 300 خط تلفن ثابت در راستای اجرای مصوبات سفر در این شهرستان واگذار شده، تصریح کرد: در این شهرستان روستای فاقد ارتباط مخابراتی وجود نداشت.
سلطانی با اعلام اینکه از 150 سایت بی‌تی‌اس مصوب سفر هیئت دولت به مازندران، 21 سایت سهم شهرستان آمل بوده، تصریح کرد: این میزان در شهرستان آمل مستقر و به کارگیری شده است.
سلطانی با اشاره به اینکه 93 کیلومتر فیبر نوری در این شهرستان براساس مصوبات سفر هیئت دولت اجرا شده، گفت: راه‌اندازی آ‌ی‌سی‌تی روستایی و تلفن همگانی از جمله دیگر مصوبات این سفر در شهرستان آمل بوده است.
وی با تاکید بر اینکه مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به آمل صددرصد اجرایی شده، افزود: در دور سوم بیشتر مصوبات به صورت اشتراکی بوده است.
سلطانی با اعلام اینکه اعتبار 191 میلیارد ریالی برای اجرای طرح ملی شبکه انتقال کشور به مازندران اختصاص یافته، ابراز داشت: این طرح در شهرهای بابل، ساری، آمل و رامسر در طی سال‌های 89 و 90 اجرایی می‌شود.
رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل یادآور شد: از این میزان 3 میلیارد و 800 میلیون ریال سهم شهرستان آمل بود که از شش ماه گذشته اجرایی و در حال استفاده است.
وی با اعلام اینکه شش میلیارد ریال برای اجرای طرح ملی لینک رادیویی کشور در مازندران اختصاص یافته است، متذکر شد: این طرح در شهرهای آمل، بابل، نوشهر و چالوس اجرایی می‌‍شود.
سلطانی در پایان اذعان داشت: این شبکه در آمل در حال نصب است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول