اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد:

اجرای ۳۰ درصد راه‌آهن اردبیل طی یکسال اخیر

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: 30 درصد راه‌آهن اردبیل در یکسال اخیر اجرایی شده است.

اجرای ۳۰ درصد راه‌آهن اردبیل طی یکسال اخیر
سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل روند پروژه راه‌آهن این استان را مناسب و چشمگیر توصیف کرد و اظهار داشت: برای این پروژه ملی تا کنون 125 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: از این مبلغ 46 میلیارد تومان در سال 90 به این پروژه اختصاص یافته به طوری که یک سوم کار در همین یکسال اخیر انجام شده است.
این مسئول بیان داشت: با همت پیمانکار و وعده وزیر راه و شهرسازی در تخصیص کامل اعتبارات در دو سال آینده و همچنین تامین بخشی از اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت، امیدواریم شاهد افتتاح راه‌آهن اردبیل تا سال 92 باشیم.
استاندار اردبیل همچنین از کسب مجوز لازم برای احداث سه ایستگاه راه‌آهن در اردبیل، سه راه فیروز‌آباد و تقاطع میانه- اردبیل خبر داد.
صابری بیان داشت: همزمان با ساخت این ایستگاه، زیرسازی و ریل‌گذاری نیز آغاز می‌شود به طوری‌که هم اکنون 60 کیلومتر این مسیر زیرسازی شده و آماده ریل‌گذاری است که اجرای کار همزمان سبب می‌شود تا این پروژه به سرعت اجرایی شود.
وی از اهالی استان اردبیل خواست تا در خرید اوراق مشارکت منتشر شده از طریق وزارت راه و شهرسازی سهیم شده و بیش از 25 درصد در تکمیل این پروژه مشارکت داشته باشند.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود روند ساخت مسکن مهر اردبیل را با توجه به شرایط و موقعیت کاری مطلوب ارزیابی کرد.
صابری تصریح کرد: هم اکنون در روستاها و شهرها به شکل توافق سه جانبه و یا خود مالکی ساخت و ساز با قدرت و قوت ادامه دارد.
این مسئول به برخی محدودیت‌های فصل کاری و همچنین مشکلات پیش آمده در ساخت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: با تلاش انبوه‌سازان و پیمانکاران و تعاونی‌ها امیدواریم تا پایان امسال و اوایل سال آینده بخش عظیمی از واحدهای مسکونی احداث شده تحویل متقاضیان شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول