اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از خبرنگاران؛

استاندار لرستان از طرح راه آهن این استان بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان با حضور جمعی از خبرنگاران از روند اجرای طرح ملی راه آهن خرم‌آباد ـ اندیمشک بازدید کرد.

استاندار لرستان از طرح راه آهن این استان بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حبیب‌الله دهمرده ‌ظهر امروز در جریان بازدید از روند اجرای طرح ملی راه آهن خرم‌آباد‌ ـ اندیمشک در بروجرد با تقدیر از نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌های این استان اظهار کرد: رسانه‌ها با رصد کردن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی،‌ روند اجرای این طرح‌ها را گام‌به‌گام پیگیری کرده و اطلاع‌رسانی می‌کنند که این اقدامی ارزشمند است.
وی افزود: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در لرستان نقش مهمی در تشریح اقدامات و فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته توسط دولت در این استان دارند.
دهمرده با تاکید بر نقش رسانه‌ها در رابطه با ایجاد روحیه امید و خودباوری در جامعه خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان لرستان با اطلاع‌رسانی به موقع و پوشش اخبار مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در تقویت روحیه امید و خودباوری در مردم بسیار خوب عمل کرده‌اند.
استاندار لرستان همچنین از اصحاب رسانه خواست تا با تهیه خبر و گزارش و نیز رصد کردن طرح‌های در دست اجرا در سطح استان، مسئولان و مجریان طرح‌ها را برای ادامه کار و فعالیت بیشتر در زمینه عمران و آبادی استان لرستان یاری کنند.
دهمرده به انجام سفرهای استانی دولت به استان‌ها به ویژه استان لرستان اشاره ‌و عنوان کرد: در این سفرها مصوبات خوبی برای استان‌ها در نظر گرفته شد به طوری که سفر سوم هیئت دولت به لرستان موجب بروز یک تحول و انقلابی تاریخی در مسیر توسعه و پیشرفت این دیار شد که امروز بسیاری از طرح‌های مصوب این سفر در کمترین زمان ممکن اجرایی شده است.
وی اجرای سد معشوره به عنوان بزرگ‌ترین سد چند‌منظوره تاریخ لرستان و مزایای گسترده آن در تولید برق، اشتغال‌زایی و توسعه چشم‌گیر بخش کشاورزی، احداث سد تاج امیر به عنوان تنها سد اجرایی سال جاری، آزادراه اراک ـ خرم‌آباد و نیروگاه را از جمله اقدامات مهم مدیریت اجرایی استان و عنایت ویژه دولت برای محرومیت‌زدایی از لرستان عنوان کرد و افزود: تصویب و اجرای طرح راه آهن خرم‌آباد به عنوان یکی از مطالبات و آرزوهای دیرین مردم لرستان از جمله دستاوردهای سفر سوم و پیگیری و تلاش شبانه‌روزی مدیریت اجرایی استان است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
استاندار لرستان به رشد بی‌نظیر اعتبارات عمرانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: میزان رشد اعتبارات عمرانی استانی استان لرستان در سال 90 نسبت به سال گذشته موجب ارتقای 22 پله‌ای استان از رده 27 به رده پنج استان‌های کشور شد.
استاندار لرستان به همراه جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان از روند اجرای طرح ملی راه آهن خرم‌آباد ـ دورود ـ اندیمشک دیدن کردند.
پروژه راه آهن خرم‌آباد ـ دورود ـ اندیمشک که عملیات اجرایی آن هجدهم مهر ماه امسال با حضور رئیس جمهوری آغاز شد توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دست اجراست.
این پروژه به طول 365 کیلومتر نقش مهمی در افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول