اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی:

مجتمع مسکونی خبرنگاران خراسان شمالی امسال آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی اعلام کرد: مجتمع مسکونی خبرنگاران این استان تا پایان امسال آماده می‌شود.

مجتمع مسکونی خبرنگاران خراسان شمالی امسال آماده می‌شود
سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه هم اکنون این پروژه با حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است، اظهار داشت: پروژه مسکونی خبرنگاران اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد.
وی با بیان اینکه مجتمع مسکونی خبرنگاران در محل مجتمع الغدیر بجنورد از چند سال گذشته احداث می‌شود، تصریح کرد: این مجتمع در 25 واحد و دارای پنج طبقه بوده و امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انبار برای هر واحد و ... پیش بینی شده است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه در پروژه مسکن خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان عضویت دارند، اظهار داشت: تعاونی مسکن خبرنگاران استان با مشارکت رسانه‌های مختلف در ابتدای تاسیس خراسان شمالی شکل گرفت و صرفاً این پروژه را در دست ساخت دارند.
به گفته وی‌؛ طی سال گذشته نیز فراخوان‌هایی برای عضویت جدید در تعاونی مسکن خبرنگاران برای شروع پروژه جدید در گلستان شهر انجام شد که به دلایل مختلف از جمله عدم استقبال خبرنگاران از محل جدید اجرای پروژه تاکنون اجرایی نشده است.
عضو هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران خراسان شمالی در عین حال نسبت به اجرای فاز جدید تعاونی مسکن خبرنگاران اعلام آمادگی کرد و یادآور شد: البته این منوط به همکاری اعضا و پرداخت آورده است.
وی اظهار داشت: بخش عمده ای از اعتبار اجرای این پروژه نیز از محل تسهیلات مسکن تأمین خواهد شد.
بر اساس آمار 220 نفر دست‌اندرکار مطبوعات عضو خانه مطبوعات خراسان شمالی هستند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول