اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قدرتی سرپرست دانشگاه پیام نور تالش شد

خبرگزاری فارس: با حضور بیش از 300 استاد و دانشجوی تالش، مراسم معارفه محمدرضا قدرتی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور تالش برگزار شد.

قدرتی سرپرست دانشگاه پیام نور تالش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور تالش عصر امروز در تالار شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در این مراسم با اشاره به رسالت این دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان اسلام است.
مرتضی رضایی‌صوفی با اشاره به تغییر روش در پیام نور و توجه به پژوهش محوری افزود: در نگرش و برنامه‌ریزی‌های گذشته دانشگاه دگرگونی ایجاد و اهدافی برای آن تعیین شد که توانست این دانشگاه را به یکی از دانشگاه‌های موفق تبدیل کند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور پس از انقلاب زمینه‌های توسعه کمی و کیفی بر اساس چشم‌اندازهای تعریف شده داشته است، اذعان داشت: در گذشته یکی از محدودیت‌های تحصیلی این بود که به دلیل کمبود امکانات تعداد کمی می‌توانستند وارد دانشگاه شوند و تعداد بسیار زیادی از داوطلبان نمی‌توانستند وارد دانشگاه شوند و این آفتی بود که در کشور وجود داشت.
این مسئول، دانشگاه پیام نور را برگرفته از دانشگاه‌های مطرح دنیا دانست و اضافه کرد: ورودی دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های دیگر آسان‌تر و خروجی آن با کیفیت مطلوب‌تری همراه است. 
وی با قدردانی از سید حامد هاشمی مسئول سابق این دانشگاه گفت: هاشمی از مدیران جوان و توانمند پیام نور گیلان است و در ماموریت کوتاه خود در تالش توانست اقدام‌های بسیار خوبی را انجام دهد. 
رضایی صوفی افزود: امروز از منصور یوسفی‌جولندان سرپرست دوره قبل پیام نور تالش نیز که فرصت برگزاری مراسم تودیع برای وی مهیا نشده بود قدردانی می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: سید حامد هاشمی به عنوان مدیر نظارت و ارزیابی پیام نور گیلان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.   
مسئول سابق دانشگاه پیام نور تالش نیز در این مراسم با اشاره به روند برگزاری نشست‌های تودیع و معارفه اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به عنوان یک مدیر بسیجی در تالش حضور یافتم و بسیجی تودیع و معارفه ندارد و خدمت خصلت مدیران ولایی است.
سید حامد هاشمی افزود: در حالی که در دانشگاه پیام نور استان مسئولیت داشتم به دستور و تاکید رئیس پیام نور گیلان و با حفظ پست سازمانی به تالش آمدم و با توجه به حساسیت مسئولیتم در استان هر روز منتظر پایان ماموریتم در تالش بودم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان تالش، تصریح کرد: امیدوارم در این مدت کوتاه شرمنده شهدا نبوده باشم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از عملکردم راضی بوده باشند.
مدیر نظارت و ارزیابی پیام نور گیلان، سربازی ولایت را یک افتخار دانست و اذعان داشت: به دنبال مسئولیت بودن، سیاسی کاری برای بقا در پست مدیریتی و حب دنیا را شایسته نمی‌دانم.
وی با بیان اینکه آمادگی خدمت در تمام عرصه‌ها را برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارم، افزود: باید تلاش کنیم از غافله شهدا دور نشویم و مسئولیت در نظام الهی یک امتحان است.
هاشمی با قدردانی از رئیس پیام نور گیلان و مسئولان شهرستان تالش، اظهار داشت: برای رئیس جدید دانشگاه پیام نور تالش آرزوی توفیق دارم و با شناختی که از محمدرضا قدرتی دارم، وی شایسته این مسئولیت خطیر است. 
کارشناس پژوهش پیام نور گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت در دانشگاه عبادت است، گفت: در مدت چهار سال مسئولیت دانشگاه پیام نور تالش کارهای بسیاری اجرایی شد و علاوه بر ابلاغ سازمانی و استانی در حوزه علمی، آموزشی و فرهنگی برای رشد یافتگی مرکز از هیچ تلاشی دریغ نکردیم.
منصور یوسفی‌جولندان افزود: در بحث و گسترش دانایی‌محوری برای رسیدن به این هدف متعالی ضمن احترام به شان علمی و فرهنگی اساتید و همکاران، دانشجومحوری اساس کار علمی و پژوهشی قرار گرفت. 
وی با اشاره به هم‌سویی علم و فرهنگ در ساختار دانشگاه پیام نور بیان داشت: مرکز تالش از مراکز بزرگ استان و شمال کشور بوده و دارای سابقه علمی درخشانی است.
استاد دانشگاه‌های گیلان، دانشگاه پیام‌نور را جزو موفق‌ترین مراکز آموزش عالی در تولید علم دانست و تصریح کرد: تلاش برای رسیدن به قله‌های علمی در سند چشم انداز 20 ساله کشور از اهداف مسئولان، اساتید و دانشجویان این مرکز است. 
وی، با بیان اینکه در تمام حوزه‌ها شاهد جهش در دانشگاه پیام نور پس از چهار سال تلاش بی‌وقفه هستیم، یادآور شد: آمار فارغ‌التحصیلان قبول شده این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد هر سال افزایش می‌یابد و روند صعودی دارد. 
سرپرست پیام نور تالش نیز در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و همراهی مسئولان شهرستانی و استانی تلاش کنیم تا این مرکز مسیر توسعه خود را ادامه دهد.
محمدرضا قدرتی با تاکید بر برنامه محوری علمی در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشجویان باید برای دستیابی به موفقیت‌های جهانی تلاش وافری داشته باشند. 
در این مراسم از تلاش‌های سید حامد هاشمی مسئول دانشگاه پیام نور تالش قدردانی و محمد رضا قدرتی یکی از اعضای هیئت علمی پیام نور این شهرستان به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.
همچنین از تلاش‌ها و خدمات منصور یوسفی‌جولندان سرپرست قبلی دانشگاه پیام نور تالش که پس از چهار سال فعالیت در این دانشگاه برای حضور در عرصه سیاسی استعفا داد، نیز تجلیل به عمل آمد. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول