اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

خرید 2200 تخته فرش و پتو برای رفاه حال گردشگران

خبرگزاری فارس: مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از خرید 2200 تخته فرش و پتو برای رفاه حال گردشگران در این استان خبر داد.

خرید 2200 تخته فرش و پتو برای رفاه حال گردشگران
علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه علاوه بر توجه به صنعت گردشگری در این استان در فصول گرم سال از جمله بهار و تابستان باید به فکر گردشگران زمستانه نیز باشیم، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت بالایی برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران در فصول سرد سال را دارد.
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری این استان در فصل زمستان اشاره کرد و افزود: مناطق سردسیری این استان از جمله دو شهرستان یاسوج و دنا دارای ظرفیت‌های بی‌مانندی هستند که با کمی توجه بیشتر می‌توان آن را از قوه به فعل درآورد.
ایزدی از پیست اسکی کاکان و قلل سر به فلک کشیده دنا و سایر مناطق گردشگری این دو شهرستان به‌عنوان مراکز گردشگری زمستانه در این استان نام برد و گفت: وظیفه مطبوعات و رسانه‌ها برای شناساندن و معرفی این نقاط به کشور سنگین بوده که لازم است در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کنند.
ایزدی آبشار یاسوج را نیز محل مناسبی برای طبیعت‌گردی در فصول پاییز و زمستان دانست و گفت: با اجرای طرح جامع آبشار یاسوج و احداث مکان‌های استراحت و اسکان در این منطقه نیز می‌توان از مسافران و گردشگران فصول سرد سال پذیرایی کرد.
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در راستای تحقق مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این استان مبلغ390 میلیون تومان برای تجهیز مدارس استان به منظور رفاه حال گردشگران اختصاص داده شد.
ایزدی گفت: در همین راستا مقرر گردید اقلام لازم شامل فرش، پتو، یخچال و تلویزیون را خریداری و طبق صورتجلسه تحویل نماینده سازمان آموزش و پرورش این استان دهد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 200 تخته گلیم فرش و 2 هزار تخته پتو توسط این اداره‌کل خریداری و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده است.
ایزدی تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز متعهد شده که در روزهای پرازدحام سال از جمله تابستان و نوروز نسبت به اسکان گردشگران ورودی در این استان با گردشگری همکاری لازم را به عمل آورد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول