اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی آمل خبر داد:

فعالیت 17 سبک ورزش‌های رزمی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی آمل از فعالیت مستمر 17 سبک ورزش‌های رزمی در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایندگی شش سبک ورزش‌های رزمی مازندران برعهده آمل است.

فعالیت 17 سبک ورزش‌های رزمی در آمل
سید رضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: در سال‌های اخیر ورزش‌های رزمی این شهرستان پیشرفت چشمگیری داشته و حتی تعدادی از رزمی‌کاران این شهرستان در تیم‌های لیگ برتری کشور فعالیت دارند.
وی درباره پیشرفت ورزش‌های رزمی آمل افزود: در این شهرستان 17 سبک ورزش‌های رزمی زیرنظر هیئت ورزش‌های رزمی آمل مشغول فعالیت هستند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: مربیان باتجربه آمل نماینده شش سبک فول کیک‌بوکسینگ، پی وان، شین مو هاپکیدو، های فول کانتاک، پاورکیک بوکس و فول هاپکیدو در استان مازندران هستند.
موسوی با اعلام اینکه 17 نفر از ووشوکاران آملی در لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور حضور دارند، گفت: در هفته نخست این رقابت‌ها نیز سه نفر از ووشوکاران تیم بندرعباس از شهرستان آمل بودند که در این تیم به خدمت گرفته شدند.
رئیس هیئت ورز‌های رزمی آمل با تاکید اینکه تیم ووشوی تاکسیرانی این شهرستان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر ووشوی کشور است، گفت: این تیم با 15 هنرجو در بخش تالو و ساندا در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه نمایندگی سبک فول هاپکیدوی کشور نیز با سرپرستی علی شکری‌پور در این شهرستان فعالیت دارد، گفت: آمل یکی از قطب‌های ورزش رزمی کشور بوده و هم‌اکنون جزو چهار تیم برتر ورزش‌های رزمی کشور است که در همه ادوار قهرمانان این استان زبانزد ورزشکاران کشور بودند.
موسوی در تشریح اقدامات این هیئت یادآور شد: سرکشی از باشگاه‌های ورزش رزمی، برگزاری جلسه هماهنگی ماهیانه، برگزاری مسابقات منتخب رزمی‌کاران آمل در سبک کیک بوکسینگ انتخابی استان، انسجام و نظم‌دهی تیم‌های شهرستان در خانه بوکس، برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی فول هاپکیدوی کشور و برگزاری دوره‌های مربیگیری برترین‌های ورزش رزمی از اقدامات هیئت ورزش‌های رزمی آمل در چند ماه گذشته بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول